Co u mnie?

14:00

Hej :) Jak już zauważyliście posty pojawiają się regularnie co 3 dni i chyba już tak zostanie. Mam nadzieje, że podoba się wam ten pomysł. Dziękuję wam jeszcze za 117 obserwatorów, jak widzę kiedy przybywa każdy obserwator to aż uśmiech pojawia się sam na twarzy. U mnie ostatnio dzieje się na prawdę wiele, a szczególnie w szkole. Czy wy też to znacie? Codzienne kartkówki, sprawdziany, odliczanie do weekendu? 

Schodząc z tematu szkoły od poniedziałku zaczęłam się zdrowo odżywiać i ćwiczyć. Mam na myśli nie jedzenie słodyczy, fast foodów, a więcej owoców czy jogurtów. Jeśli o ćwiczenia chcę przed wakacjami popracować nad brzuchem i zaczęłam ćwiczyć z Mel B. Mam nadzieję, że do końca miesiąc wytrwam i będę zadowolona z efektów. 

I kilka zdjęć opisujących moje szkolne życie :D 




Instagram:KLIK
Ask.fm:KLIK

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja aktualnie jestem chora więc nie odliczam do weekendu :P
    Życze powodzenia w cwiczeniu :)

    Dopiero zaczynam może wpadniesz i zostawisz po sobie slad ??
    www.hhvgen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie bardzo pozytywne! Zostaję tutaj na dłużej. :)
    Pozdrawiam Cię i serdecznie zapraszam do siebie, na moim blogu ROZDANIE!
    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam słodycze i fast foody i nigdy z nich nie zrezygnuje :D Na szczęście mam dobry metabolizm i nie widać mojego uwielbienia jedzenia :D
    Obserwujemy? :))
    http://miss-cosmo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również od poniedziałku staram się zdrowo odżywiać i ćwiczyć by żyć zdrowej i mieć więcej energii.

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, filmach no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia ^^
    gratuluję 117 obserwatorów ! oby tak dalej :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. super sklejka, trzymam kciuki!:*

    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡✿ Twins Life. (klik) ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie mogę zmotywować, żeby ćwiczyć... U mnie też w-f wygląda podobnie ;D.

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szkole też się dużo dzieje :/ Super zdjęcia !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! ♥
    genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/03/b.html
    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w dalszym zdrowym odżywianiu się i ćwiczeniu, trzymam kciuki! :)

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w ćwiczeniach
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja postanowiłam sobie, że również zacznę jeść zdrowiej, zamiast opychać się fast foodami z McDonalda xD

    Pozdrawiam!

    ♣ JULIA BLOG – KLIK ♣

    OdpowiedzUsuń
  14. Regularność postów jest w cenie :) super!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe