Ludzie w pociągach

12:10

Chyba większość osób czytających tego posta jechało kiedyś pociągiem. Mi osobiście się to zdarzyło kilka razy i nie przepadam za tym rodzajem transportu. Przedstawię wam kilka osób, z którymi możemy się spotkać. A do tego postu mam kilka zdjęć z przyjaciółkami, które mogę wykorzystać. 


1.Osoby milczące. 
Z takimi osobami w przedziale chyba się podróżuje najlepiej, bo nikt nie siedzi nam nad uchem i gada gada gada. Każdy zajmuje się sobą i każdy jest zadowolony. Ale może się zdarzyć, że nie będzie mówić, a cała podróż cię obserwować.

2.Osoby gadatliwe. 
Zazwyczaj są to obce nam osoby, które siadają koło nas i opowiadają nam cała historię życia od pogody po koniec świata nie zwracając uwagi na to czy chcemy jej słuchać. To są jedne z bardziej uciążliwych osób. 

3.Osoby jedzące. 
Nie mam na myśli osoby, która zje ciastko czy napije się soku, ale o zjedzeniu całej tory jedzenia. I wtedy: albo patrząc na taką osobę sam stajesz się głodny i masz na coś ochotę i patrzenie na to jest dla ciebie pewna torturą albo wcale ci się nie chce jeść, a gdy to widzisz robisz ci się aż słabo.

4.Osoby pytające.
Są to osoby, które potrafię cię zapytać, ale nie tylko czy to miejsce jest wolne albo o sprawdzenie biletów, a o całe twoje sprawy prywatne: znajomi, rodzina i tak przez kilka godzin.

5.Konduktor.
Osoba, która sprawi najmniejszy kłopot, bo wejdzie-sprawdzi bilet-wyjdzie.

Czy spotkaliście kiedyś się z takimi osobami?
Instagram:KLIK
Ask.fm:KLIK

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Nie nawidze pociagow hahah ;D boskie zdjecia xx

    *3* Zapraszam do mnie : http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ ♥ =^o^=

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubie pociągi, ale fajne zdjęcia
    Zapraszam do mnie pryzmatobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie jeżdżę pociągami :) fajne zdjęcia

    Dziękuje za komentarz ;*
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie jechałam pociągiem xd
    Piękne jesteście ;o
    Obserwuję
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jechałam pociągiem 2 razy w życiu- raz jak miałam 5 lat do stolicy, i 2 lata temu nad morze z moją klasą i za każdym razem jechałam w kuszetkach, więc nie miałam do czynienia z obcymi ludźmi xd

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  6. hhaaga ja zawsze spotykam gadatliwych :D

    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat nie jechałam nigdy z obcymi ludźmi w przedziale ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka. Ja akurat nie spotkałam się z żadnymi uciążliwymi ludźmi w przedziale :) Ładne zdjęcia.

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to ja nawet nie jechałam jeszcze pociągiem no ale warto wiedzieć :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio jak jechałam pociągiem przeszłam sie do toalety i kontroler zażartował sobie ze mnie, (powiedział ze damska jest po drugiej stronie wagunu) jak juz wrocilam z toalety, zawołał mnie i dał mi batonika :)
    Bylam mile zaskoczona. Dodatkowo ostatnie 40 min podrozy zaczeły się rozmowy miedzy mną a 2 studentkami + dziwny pan. Rowniez bylam mile zaskoczona i mielismy nawet wspolne tematy. Ze wzgledu na to lubie jeździć w przedziale :D
    Fajny post. Zapraszam do mojego swiata fotografii. Moglabys przy okazji poklikac w linki ? :)
    Pozdrawiam!

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie cierpię pociągów choć raz w zyciu jechałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie raz spotkałam się z takimi osobami, nie tylko w pociągu ale również w autobusie :D Może czasami to bywa krępujące i denerwujące, ale zawsze to jakieś urozmaicenie podróży :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za to uwielbiam jezdzic pociagiem :D jest dla mnie najprzyjemniejszy :D

    Arte-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie cierpię pociągów :c
    Co powiesz na wspólną obserwację? ♥
    http://twosoulsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzoo lubię jeździć pociągiem :)
    Śliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, masz bardzo ładny blog i fajne piszesz posty. Pomożesz zebrać 200 obserwatorów? Była bym bardzo wdzięczna. :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam jeździć pociągami ;D
    zapraszam do mnie :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jechałam pociągiem tylko ze dwa razy a tak to nie używam tego środka transportu no ale musze przyznac ze takie osoby sa naprawde baaardzo uciazliwe!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Konduktora to chyba zawsze sie spotka! :P co do ludzi zagadujących do nas - jakos nie jestem za, czasami są denerwujacy. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe