Haul

18:00

Hejo, hejo :) I już mamy za sobą kwiecień, który minął mi błyskawicznie. Maj zapowiada się bardzo luźno, w szkole już kilka rzeczy tylko zostało. Co do zakupów to postawiłam na dwie pary butów, takich lepszych i wygodniejszych na wiosnę. 

Kupiłam moje ukochane, najlepsze pod słońcem New Balnce w kolorze malinowym, które są już lekko zabrudzone, bo chodzę w nich bardzo często. 

Mam też Conversy, które znalazłam na przecenie za 120 zł, zakochałam się w kolorze i musiałam je kupić. Będą idealne na tą porę. 

Co do ubrań to doszła mi podkoszulka ze sklepu Patryka Kumóra, jeszcze jest nie zbyt dobra pogoda na pogodą jaka jest, ale na lato idealna. 

Potrzebowałam spodni i kupiłam w Pull&Bear spodnie z wysokim stanem, są mega, świetnie leżą i na pewno kupie kolejne. 

Ostatnia rzecz to liliowa spódniczka, która jest przecudna. Jej kolor-perfect. Lekko rozkloszowana, już mogliście ją zobaczyć w poście. 


Instagram:natuu16

You Might Also Like

24 komentarze

  1. butki sa boskie !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2015/04/dresslink-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :) ja uwielbiam kupować buty :)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy sobie kupiłaś. Bluzka ze sklepu Patryka Kumóra jest świetna. :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne buty *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :) bardzo podobają mi się te rzeczy :))
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com
    może obs za obs jak tak to zacznij i napisz u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódniczka *.*

    zapraszam do mnie :)
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ....szkoda że mózgu sobie nie kupiłaś Nataliiiiioooooooooo....... a swoja drogą pytanie: pokazujesz same ciuszki i siebie i czekasz tylko na mizianie komentarzami jaka to jesteś cudna, slodka i śliczna...? te blogerki to ci wpisują cukierkowe komentarze tylko po to żebys kliknęła tylko na ich bloga?... żałosne -piękna spodniczka- zapraszam do mnie.... co wy dziewczyny macie taka niska samoocenę ze musicie szukać akceptacji siebie i swojego wyglądu na blogach u obcych babek? gdzie sa blogerzy- faceci??? żeby napisać-ejo laska beznadziejnie wyglądasz, słabo albo dziwnie. ...same słodzenie, weź ,,,żygać się chce.....Natunia - a miałaś być już takaaa dorosła i mądra...eh. poczekam jeszcze. Mam na ciebie namiary i wiem gdzie mieszkasz, gdzie chodzisz..zdjęcia pokazują wiele, nie tylko Ciebie......w liliowej spódniczce....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazuje ciuchy i siebie, bo o tym mam bloga, a co mam pokazywać innego, może moją rodzinę? Ja nie wpływam na to jakie są komentarze i co piszą mi inne dziewczyny, a jak ci się chce rzygać to może po prostu nie czytaj tego? Miałam być dorosła i mądra... no w wieku 16 lat nie da się być dorosłym, a ja nie wiem na co ty chcesz czekać. Masz na mnie namiary i wiesz gdzie mieszkam? To proszę bardzo podejdź do mnie i powiedź mi to w twarz albo napisz, a nie z anonima. No skoro wiesz gdzie chodzę to może mnie śledzisz jeszcze? Mało mnie interesuje to co napisałeś...

      Usuń
  8. Ta spódniczka, aww ♥

    http://plaster-na-nude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się spódniczka ! :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ta spodniczka jest sliczna! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny haul ^^ Buty są świetne ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka jest świetna!Masz bardzo szczuplutkie i ładne nóżki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://julitapankiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne conversy :)
    ✿WIKA BLOG✿ Również zapraszam na bloga Luxy ✿LUXY BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo uwielbiam conversy, na pewno będziesz z nich bardzo zadowolona :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł na notkę :) Pozdrawiam :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli jesteś zainteresowana wykonaniem dla ciebie wyglądu bloga pisz do mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super conversy <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy haul,najbardziej podoba mi się spódniczka :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe