Pewność siebie

14:00

Dzisiaj napiszę o pewności siebie i porównywaniu się do osób idealnych. Wydaję mi się, że większy problem mają z tym dziewczyny niż chłopcy. Jesteśmy wrażliwe i jak ktoś powie nam coś miłego to zapamiętamy to na kilka godziny, a kiedy się zdarzy jak ktoś powie coś negatywnego to zapamiętujemy to na długi czas i będziemy o tym ciągle myśleć, tym bardziej jak ktoś ma niską samo ocenę. Bardzo się wszystkim przejmujemy, łatwo nas zranić. Na moim przykładnie: Wiele razy chodziłam uśmiechnięta i wesoła, a było całkiem inaczej. Ostatnio uwolniłam to z siebie i kilka dni  chodziłam smutna, bo każdy może mieć zły dzień ,problemy i nie warto tego ukrywać. Czasami warto poleżeć w łóżku, posłuchać smętnych piosenek i popłakać, a nie trzymać tego w sobie.


Mamy tak, że często porównujemy się do osób znanych. Myślimy, że żeby być idealnym trzeba być wysoka, szczupła, długie nogi, a to nie prawda. Wiadomo, że będą takie osoby lepsze od nas w czymś, ale chodzi o to żeby zaakceptować siebie taką jaką się jest. Jeśli wtedy ktoś powie niemiły komentarz to od ciebie zależy czy nas to obchodzi czy też nie. Jak chcemy coś zmienić w sobie to ważne żeby to zrobić dla siebie samego a nie dla innych. Zmiany nie nastąpią z dnia na dzień, ale nie warto się poddawać.

Instagram:natuu16
Ask.fm:Zakupohloiczka



You Might Also Like

16 komentarze

  1. Masz rację za bardzo bierzemy pewne rzeczy do siebie i przez to popadamy w kompleksy. Śliczne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemu z przejmowaniem się jakimś głupim gadaniem. Znam swoja wartość, mam w domu lustro i nie ruszają mnie obraźliwie komentarze dotyczące mojego wyglądu. Wiem jednak, że bardzo dużo osób się przejmuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie na szczęście te negatywne cechy nie dotyczą już. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam problemu z przejmowaniem się opinią innych,ale nie jestem za bardzo śmiała.;/

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje..nie zmienimy tego jakie jesteśmy, trzeba siebie pokochać. :)
    Śliczną masz spódnicę. :)
    Ściskam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zdjęcia, wpadłam na twój blog przypadkiem i zostanę tu na dłużej

    Mam prośbę, czy możesz poklikać w linki na moim blogu ( sheinside)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację ale naprawdę ciężko siebie zaakceptować :c
    Piękne zdjęcia ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się 1 zdjęcie :)
    Masz świetne nogi! chciałabym mieć takie
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę jak najwięcej pewności siebie. Masz rację w tym poście. Kobiety a zwłaszcza młodziutkie są bardzo wrażliwe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma ludzi idealnych! :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z tym, że łatwiej jest nam zapamiętać negatywne komentarze niż komplementy. do tej pory nie mogę przetrawić kilku złych słów, które ktos wypowiedział w moją stronę! nie da się z tym walczyć, tak jest i pozostanie!

    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta marynarka! :)
    A co do tekstu Zgadzam sie z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz <3
    obserwujemy wspólnie ? daj znać u mnie :*
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz :) bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe