Powrót do codzienności

14:00

Hej!
Własnie kończy się długo wyczekiwane prze zemnie wolne od szkoły. Święta minęły mi na prawdę leniwie, całe spędziłam w domu z mamą, oglądałam filmy, leżałam w łóżku. Nie miałam ochoty na nic i chciałam o wszystkim zapomnieć. Jedynie w piątek musiałam wyjść z domu do ortodonty i wczoraj do dentysty. Przy okazji kupiłam wreszcie spodnie i sama nie wiem czy to był dobry wybór. Dziś zaczęła się ta sama monotonia. Pociesza mnie fakt, że do szkoły miałam na 10 jak co środę, a w piątek są dni otwarte w mojej szkole, czyli kolejny luźny dzień. 


Oczywiście znając moje szczęście dzisiaj była kartkówka z angielskiego i miałam poprawić ocenę z kultury, a co Natka zrobiła? Zostawiła książki w szkolnej szafce. Jak nigdy nie zostawia akurat teraz musiałam. W piątek wybieram się jeszcze na sesje z przyjaciółką i nie mogę się już doczekać efektów i w sobotę też jestem umówiona na sesję z pewną dziewczyną, więc czekajcie na zdjęcia. W niedziele mam dla was kolejną recenzję tym razem pewnej książki. 




A co u was? 
Instagram:natuu16

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Mi święta też minęły bardzo leniwie. :) Ładne zdjęcia :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy post:) jeśli masz ochotę poczytać coś po angielsku zapraszam do mnie :) http://cherryblossomlio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ♥ Bardzo fajny blog ;)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Subscribe