Ulubione seriale

16:00

Przysięgam wam, że ten tydzień tył dla mnie najgorszy, bo względem ilości pracy jaką miałam. Codziennie musiałam pisać sprawdziany, kartkówki i zaliczać odpowiedzi. To jest jeden z minusów nie chodzenia do szkoły. Nie miałam nawet czasu na oglądnięcie moich ulubionych seriali. A co do nich to wam powiem o moich 5 ulubionych, które ciągle oglądam. 

1.Słodkie kłamstewka.
Amerykański serial trochę dramatyczny, trochę kryminalistyczny, ciągle się coś dzieje, ciągle są wciągające akcje. Oparty na podstawie książki o tym samym tytule. Opowiada historię czterech dziewczyn-przyjaciółek-Spencer, Hanny, Arii oraz Emily – których przyjaźń skończyła się po zaginięciu "przewodniczącej" ich paczki – Alison. Rok później zaczynają dostawać wiadomości od kogoś, kto podpisuje się jako "A". Osoba grozi, że zdradzi wszystkie ich sekrety. Serial zawiera 6 sezonów. 

2.Plotkara
Kolejny serial nagrany w Ameryce. Narratorem serialu jest bloggerka Plotkara o nieznanej tożsamości, opisuje ona skandaliczne życie uczniów prywatnej szkoły  w Nowym Jorku. Serial rozpoczyna się powrotem Sereny van der Woodsen z tajemniczego pobytu w szkole z internatem. Nikt nie wie dlaczego wyjechała, i z jakiego powodu wróciła. Blair Waldorf, była przyjaciółka Sereny nie cieszy się z jej powrotu, w przeciwieństwie do swojego chłopaka Nate’a .Serial kończy się na 6 sezonie.


3.Dexter.
Serial detektywistyczny, którego akcja skupia się wokół Dextera Morgana. Bohater za dnia pracuje jako analityk śladów krwi w Miami Metro Police Department, nocą jest seryjnym mordercą. Serial zawiera 8 sezonów. 

4.Tancerze.
Polski serial, który był krótko emitowany, z powodu małej oglądalności. Ma tylko trzy serie odcinków. Ukazuje perypetie uczniów prestiżowej szkoły sztuk scenicznych. Marzeniem ich jest kariera na estradzie. Akcja rozgrywa się w szkole sztuk scenicznych Heleny Nałęcz, która po latach spędzonych w podobnej akademii  założyła we Wrocławiu własną szkołę. Uczą w niej: Alicja, dawna uczennica Heleny, Krzysztof – nieprzewidywalny aktor i uwodziciel, a także kilka innych ekscentrycznych postaci. Łączy ich artystyczna kariera, która w różny sposób skomplikowała ich losy.

5.90210
Młodzieżowy serial telewizyjny, który był dawno temu emitowany. Bohaterami jest rodzeństwo, Annie i Dixon, które z rodzicami przeprowadza się  do Beverly Hills. Przeprowadzka spowodowana była decyzją o zamieszkaniu z babcią. Ojciec Annie i Dixona, zostaje dyrektorem miejscowej szkoły średniej, do której uczęszcza rodzeństwo.Młodzi mają problemy z zaaklimatyzowaniem się w nowej szkole, jednakże szybko poznają nowych przyjaciół, przeżyją miłosne wzloty, dadzą się wciągnąć w intrygi. Także Harry i Debbie, zmagać będą musieli się z problemami, które doprowadzą do rozwodu.

A wy jakie oglądacie seriale? 
Instagram: natuu16
Ask.fm: Zakupohloiczka

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Mój ulubiony serial to oczywiście PLL! Jest genialny ;p Teraz trzeba niestety czekać do czerwca na kolejne odcinki... :c
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. PLL jest genialny :) nie mogę się doczekać premiery kolejnego sezonu ! :) Ale inne też lubię :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com Wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Plotkara nie za bardzo przypadła mi do gustu. Sporo odcinków obejrzałam, ale jakoś za bardzo się dla mnie wszystko ciągnęło. Może powrócę do niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądam seriali ale chyba zacznę:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś kolejną osobą, która poleca te seriale, więc chyba muszę się wziąć za uch oglądanie :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny post, tak w ogóle to bardzo podoba mi się design i sposób w jaki piszesz posty. Będę zaglądać tu częściej! ♥

    Skomentujesz post u mnie?
    TUTAJ:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tancerze są świetni.
    Uwielbiałam ten serial oglądać.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również zakochałam się w słodkich kłamstewkach♥ polecam- American Horror Story;* !

    Obserwuję♥Pozdrawiam♥Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham oglądać PLL :)

    http://aliceeprincess.blogspot.com/
    ZAPRASZAM na mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno na swoim blogu zrobiłam taki post. :) hahaha właśnie przed chwilą skończyłam oglądać odc Słodkie kłamstewka :)) Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html
    u mnie na blou mini konkurs !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać seriale :D
    Też oglądam słodkie kłamstewka :p
    Obserwuje! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony serial to Pamiętniki Wampirów :) Uwielbiam go i oczywiście polecam !


    http://natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony serial to Pamiętniki Wampirów. Świetny serial , więc gorąco polecam ! :)

    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Słodkie Kłamstewka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post :3
    Plotkara najlepsza ;)
    zapraszam do siebie http://headintheclouuuds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe