Kocham wiosnę

14:00

W ostatnim czasie pogoda nie jest idealna jak przypadło na wiosnę, no niestety. Nie odpowiednia jeszcze pora, abym mogła zakładać ubrania o jakich marzyłam. Jeśli chodzi o pytania to są z każdej kategorii, więc dla każdego coś się znajdzie. 

1. Ulubiony wiosenny lakier i produkt do ust?
Jeśli chodzi o paznokcie są to wszystkie odcienie róży i zieleni, jak i kolory pastelowe, kojarzą mi się zdecydowanie z wiosną. Co do ust to  lekkie kolory różu np. Vibo 07, pomadki typu Baby Lips, aby usta były nawilżone. 

2. Ulubiony ciuch na wiosnę?
Zdecydowanie jest to biała koszulka i liliowa spódniczka :)

3. Ulubiony kwiatek?
Tulipany. 

4. Ulubiony wiosenny dodatek?
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zwykłe czarne okulary. 

5. Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej?
Teraz chyba nadal są modne pastele i dżins. 

6. Co kojarzy Ci się z wiosną? 
Zdecydowanie kolor zielony, słońce i wszystko co rozkwita.

7. Zapach kojarzący Ci się z wiosną?
Nie wiem jaka to firma, bo dostałam tą perfumę na urodziny, ale jest świetna na wiosnę. 

8. Czy robisz wiosenne porządki?
Typowo wiosenne nie, bo ja ciągle coś wyrzuca, przestawiam i tak cały rok. 

9. Masz jakieś plany na Majówkę?  
Już po majówce, ale spędziłam ją w domu, nocowałam u mnie przyjaciółka i byłam w kinie. 

Instagram:natuu16
Ask.fm:/Zakupohloiczka

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Też uwielbiam tulipany :) Sama muszę zakupić sobie jakiś lakier z essie.

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag, cudowny ten lakier z Essie !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię tulipany :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post ... the glasses are beautiful.
    I'm your new follower, if you like passing me by. ^ - ^

    www.ilcoloratomondoditerri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kolor różowy strasznie kojarzy z wiosną :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słońce jest najlepsze we wiośnie :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe