The end

14:00


No i nadszedł ten moment, którego nie lubi na pewno nikt z nas. Jutro już pora wracać do szkoły. Za pewne większość z was już dziś miała lekcje. U mnie to, że jutro dopiero jutro mam lekcje nie zapowiada nic dobrego. Muszę jechać do szkoły o 6 co oznacza pobudkę przed 5, bo muszę zaliczyć kartkówkę z fizyki. Pomijając fakt, że dla mnie to najgorszy przedmiot i go nie rozumiem, później poprawiam sprawdzian z historii, który jest dość trudny, ale ku mojemu zaskoczeniu uczę się na niego dwa dni co dla mnie jest dziwne, bo wstałam dziś o 10 i przerobiłam połowę materiału. Na koniec dnia w szkole przedmiot, którego się obawiam najbardziej, czyli matematyka. Na szczęście po szkole widzę się z koleżanką, idziemy na sesję i na rynek coś zjeść.

A co do mojej majówki. Spędziłam ją w domu, z przyjaciółmi, nie wyjeżdżałam nigdzie. Zacznijmy od tego, że już w czwartek zaczęła łapać mnie choroba. Nagła utrata głosu, kaszel i katar. Nic gorszego nie mogło się zdarzyć. Ten czas spędziłam w domu, w łóżku na pisaniu postów i przerabianiu zdjęć. Na szczęście w poniedziałek wyszłam z przyjaciółkami do kina na film ,,Kopciuszek" i był na prawdę fajny. Polecam. Następnie nie obeszło się bez małych zakupów na przecenach w Rossmannie, a na końcu sesji zdjęciowej w parku przy fontannie. Wieczorem przyszła do mnie na noc Ania i spędziłyśmy miło ten czas. 

Instagram:natuu16



You Might Also Like

19 komentarze

  1. Całkiem ,całkiem ;3
    Zapraszam do mnie; http://klaudiakrupa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że majówka ci fajnie przeminęła. Ja w ten czas leniuchowałam :D

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uggh, tak fizyka i historia to jedne z gorszych przedmiotów :/
    Świetne zdjęcia! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zadan do zrobienia, ale najwazniejsze to podołać i podjac wyzwanie! :-) co upolowalas w Rossmannie? :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem postawiłam na puder, korektor, tusz do rzęs i dwie szminki :)

      Usuń
  5. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh no tak z tą szkołą to tak jest.. Nie znam osoby, której chce sie tam wracać :D
    http://pkpirat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe szczęście mam praktyki i nie chodzę do szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygladasz! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne dobrany strój! Bardzo lubię fiolet a połączenie go z takim motywem na koszulce daje mega efekt :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. moja majowka byla troszke nudnaa

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też nigdzie nie wyjeżdżałam na majówkę!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe