Co się u mnie działo?

19:20

Dość dawno nie opowiadałam wam co się ze mną działo, a miałam dość sporo spraw. W ostatnich dniach spędzałam masę czasu z przyjaciółmi nawet po szkole chodziłyśmy na zakupy, na lody, na spacery. Wzięłam też udział w konkursie New Balance, gdzie w danym miejscu trzeba było znaleźć kopertę z zagadką, którą się rozwiązywało i można było wygrać zniżkę do sklepu albo po prostu buty. 







Cały weekend spędziłam poza domem. W sobotę rano wyjechałam do Krakowa i spędziłam tam dosłownie 1,5 godziny. Zdążyłam zjeść obiad i zrobić małe zakupy w Galerii Krakowskiej, a o 13 jechałam już do Katowic, a dokładnie z nich na Dni Będzina. Cały wyjazd wspominam mega, było najlepiej. A od dzisiaj zostało mi 2 dni szkoły i mam wakacje, a w sobotę znów czeka mnie wyjazd. 








You Might Also Like

21 komentarze

  1. Widać, że świetnie spędzasz czas :)
    Dawid <3
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam jak u mnie co chwilę się coś dzieje! :)

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być super!

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie to wyjeżdżasz w sobotę? Daleko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to nie tak daleko, godzinę od domu :)

      Usuń
  6. Świetny spędzony czas! :D
    Ja w weekend siedziałam w domu x3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze spędzony czas wszystko potrafi usprawiedliwić ;) widzę, że bylas na koncercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być naprawdę fajnie! :D
    świetne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w weekend skręciłam sobie nogę :/ widać musiałaś się świetnie bawić :)
    Different Diamond- mój blog
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno na koncercie było świetnie c;
    http://natimylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  12. no to ten czas zaliczasz chyba do udanych ;) ciekawy ten konkurs ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że ciekawie spędziłaś czas. Świetne zdjęcia. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Suoer ! :D

    http://nyciak.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń

Subscribe