Skateboard

16:33

Tym razem wybrałam się na zdjęcia do Skate Parku. O takiej sesji myślałam cały czas, bo pomysł wydawał się mi mega fajny. Nie myliłam się, zdjęcia podobają mi się w 100%, a jako dodatek wzięłam ze sobą deskorolkę. Polecam wam też tą koszulkę co mam na sonie, jest z DressLink.com. I na końcu posta niespodzianka :)

Możecie mnie znaleźć na:
Snapchat:natak1998
Instagramie:natuu16 KLIK
Ask.fm:Zakupohloiczka KLIK
Vinted:nataliak98 KLIK

















koszulka-DressLink.com KLIK (klikniecie proszę? )
leginsy-H&M
buty-NN

Zapraszam do oglądania, dajcie znać czy filmik wam działa :)


You Might Also Like

41 komentarze

  1. Ciekawa stylizacja:)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO ŁADNA STYLIZACJA, ŚWIETNA TA KOSZULKA!:)+ sory za caps ;p

    Nowy Post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i outfit :)

    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeździłam na desce jako dziecko :) slicznie wyglądasz :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia i stylizacja :*
    ps. zostawiłam lajka pod filmikiem ;)
    pozdrawiam

    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszulka!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia, jak i stylizacja bardzo mi się podobają:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny filmik! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia i piękna stylizacja!

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :D ja dzięki swojej desce miałam zszywaną brodę :P
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszulka :*

    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie <3 świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie dobrana stylizacja, genialnie skomponowała się ze skate parkiem :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    http://what-suprosie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia;)
    claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja,jaka z ciebie chudzinka:)
    http://wiktoorkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna koszulka! *o*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie współgra z tłem :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam jezdzic na desce! najwazniejsza wygoda i bezpieczenstow:) dobry stroj! :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubie jeżdzić na desce, wole na rowerze ;>
    Zapraszam ; flarri.blogspot.om

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna koszulka*-* <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje buty wyglądają jak oryginalne conversy i bardzo się zdzwiłam gdy napisałaś, że są nn.

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko bywam w skateparku,muszę to kiedyś nadrobić C; Świetny filmik ! :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Suuper look. Sportowy <3 ulubiony *'*

    www.paattfahion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna stylizacja i w fajnym miejscu :) Szkoda że nie pokazałaś jak jeździsz na desce :D

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym sobie zrobić zdjęcia w skateparku :D Ale u mnie nie ma żadnego :(
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Na luzie, super :D Trampy to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny filmik, a stylizacja bardzo mi się podoba :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny look :) fajny pomysł na zdjęcia w skateparku

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. zdjęcia z deskorolką zawsze są super :)
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie niestety nie ma skate parku, ale faktycznie zdjęcia wyszły świetne! :)

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe