Mini relacja z MeetYT 3 w Krakowie

12:00

Dzisiaj mam dla was mini relację ze tego rocznego MeetYT, który odbył się 8 sierpnia w Krakowie w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym EXPO. Było to idealne miejsce na takie wydarzenie, duża klimatyzowana sala. Razem z przyjaciółką miałyśmy bilety normalne. W kolejce stałyśmy nie całe 20 minut. Spotkanie z każdym było mega, nawet jeśli trwało kilka sekund jak np. z Angeliką Muchą czy Ajgorem. Najwięcej czasu spędziłyśmy z Kosperem, który jest na prawdę miły i kochany i Arturem Kapeckim (gra w serialu ,,Szkoła"), który jest mega śmieszny. 

Znajdziecie mnie na:
Instagram:natuu16  KLIK
Snapchat:natak1998
Ask.fm:Zakupohloiczka  KLIK
Vinted.pl:nataliak1998  KLIK

Seria zdjęć z Kosperem hahaha










Seria zdjęć z Arturem (zostawiłam najlepsze)




Z tego co wiem byłam na snapie u Angeliki Muchy i Marcina Dubiela, a na pewno będę na vlogu Kospera i Vintage Lilabella. Jest przemiłą dziewczyną, tak samo jak Andziaks, Patrycja z Iks Pe,  Nicola z kanału Nikole Grzeda i Zmiano. Najbardziej chciałam się z nimi spotkać. 
Śpiewała tam też Sylwia Przybysz, ale na ten temat nie będę się rozpisywać.



Na końcu spotkałam całkiem przypadkowo internetową przyjaciółkę Kamile. Znamy się od grudnia i bardzo cieszyłam się z tego spotkania. Za rok na pewno znów pojadę na to wydarzenie, bo było rewelacyjnie aż bark słów. Nagrywałam vloga, ale nic z niego nie wyszło.











You Might Also Like

44 komentarze

  1. Widziałam cb na snapie u andzi :)

    http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze przemyślany post ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że udało ci się zrobić dużo zdjęć ! Zazdroszczę <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O raaany! Urban, DG, Ajgor, Kosper, uwielbiam polski youtube! <3 Niestety w tym roku w trakcie trwania meetyt byłam na wyjeździe, ale następny raz jadę, 1000%!
    Zazdroooszczę :3
    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia;)))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie miałam jak być w Krakowie zazdroszczę
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo żałuję że nie było mnie w Krakowie ;(
    Śliczne zdjęcia!!!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow szkoda Ze mnie tam nie było, super zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo, Omatkoicórko, zazdrocha!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam relacje na snapie u OLUR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę spotkania z takimi youtuberami, każdego z nich uwielbiam ♥ Genialny blog :))

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo jak Ci zazdroszczę! Ja niestety nie mogłam być :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja kochana iks pe i Kosper! Pamiętam wtopę z serialu szkoła: Artur! yyy znaczy Patryk! :D Gratuluję poznania tych ludzi.

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratki! sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog,podoba mi się :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super relacja, dużo zdjęć. :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam blisko, a nie byłam.. :D
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę, ja niestety do Krakowa mam daleko. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, zazdroszczę! Chciałabym być na tym meet yt :(( Szkoda, że mieszkam tak daleko :/
    Świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zlot był świetny :)
    Super osoby!
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w banner! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie zazdro <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ALE ZAZDROSZCZĘ! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę spotkania z Yutuberami :3 Pozdrawiam i Zapraszam :) http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Żałuję, że mnie nie było ;/ Takie zdjęcia to świetna pamiątka!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie że tam byłas :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę, że masz z nimi zdjęcia! :D

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. ale super że udało Ci się dopchać do Kospera :D
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę Ci że tam byłaś ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega spotkanie ;) Tylko pozazdroscic ;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju mega zazdroszczę:( Najbardziej bym chciała mieć zdjęcie z Ajgorem i Angeliką, ( z tych co spotkałaś)

    http://mrsxbloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę spotkania tylu świetnych osób!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Musiałaś się świetnie bawić ;)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe