Słodycze moich marzeń

12:00

Czy tylko ja w to nie wierzę jak te wakacje szybko minęły? Za tydzień i kilka dni będzie znów to samo. Wstawanie o 6 rano, ciągnięcie się do łazienki, a potem biegnięcie na autobus, Tak własnie to wygląda w moim wypadku. Ale teraz nie myślmy o tym jeszcze i cieszmy się ostatnimi wolnymi chwilami, a ja zapraszam was na słodki tag. 

Znajdziecie mnie na:
Instagram:natuu16 KLIK
Snapchat:natak1998-codziennie coś dodaję
Ask.fm:Zakupohloiczka  KLIK
Vinted.pl:nataliak1998  KLIK


1.Co sądzisz o popcornie?
Jest to jedna z moich ulubionych przekąsek na wieczór, do oglądania filmu i standardowy zakup w kinie przed filmem, bo bez niego się nie obejdzie.

2.Jaka słodycz najczęściej wpada do twojej torby?
W czasie wakacji dość mało jem słodyczy, ale w sklepiku szkolny są to zdecydowanie paluszki serowe. Nie ma dnia, żeby podczas roku szkolnego się bez nich obejść.

3.Ulubiony batonik?
Od podstawówki uwielbiam 3BIT, Snikres i Prince Polo. Trzy ulubione, które mogę jeść ciągle.


4.Ulubiony smak Arizona Tea?
Chyba jestem jedną z niewielu osób, która nigdy nie piła tego napoju. Mimo, że mają zachęcające butelki to nigdy w sklepie po nią nie sięgnęłam. 

5.Jaki słodycz chcesz posmakować, którego nie ma w twoim kraju?
Cokolwiek z Resse`s.

6.Jakie lody najbardziej lubisz i dlaczego?
Uwielbiam JOKER i po prostu za ich smak. 

7.Fanta czy Pepsi?
Raczej Fanta.


8.Które Sikttlesy bardziej lubisz:zielone czy czerwone?
Dla mnie to obojętne, bo lubię te i te, ale mogą być zielone.

9.Lizak, który najczęściej jesz?
Nie wiem jak on się nazywa, bo kupuję go w sklepiku szkolnym, ale później robi się z niego guma do żucia.

10.Kupujesz częściej czipsy czy paluszki?
Jeśli są wakacje to czipsy, a jak szkoła to paluszki.

11.Jak robisz zakupy to co najczęściej wkładasz do koszyka?
Rzadko jest to coś słodkiego, przeważnie jakieś chrupkie przekąski.


12.McDonald czy KFC?
W 100% McDonald.

13.McWrap czy Hamburger?
McWrap, mało kiedy jem hamburgera.

14.Z fastfoodów najczęściej zjadasz?
Snacwrap, frytki albo nuggetsy. 

15.Ulubiony smak Frugo?
Nie wiem jaki to smak, ale ten czarny.


16.Ostatnie żelki jakie zjadłaś?
Oj już nie pamiętam kiedy jakiekolwiek jadłam.

17.Jaka piosenka kojarzy ci się ze słodyczami?
Sama nie wiem, ale przychodzi mi na myśl to co powiedziała PannaJoannaMakeup Golec Orkiestra-Słodycze hahaha

18. Dobierasz kolory batonów do stylizacji?
Co to za pytanie?! Oczywiście, że nie.

19.Wolisz czekoladę pitną czy normalną?
Zdecydowanie normalną i najlepiej białą.




You Might Also Like

33 komentarze

  1. 3bit to również mój ulubiony batonik i tak samo wolę Mcdonald od kfc,świetny tag
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag :D Pierwszy raz widzę coś takiego na blogu, śliczne zdjęcia :) Na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie.

    ✿Jestem Folta - kliik✿


    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ani Fanta ani Pepsi, bleee nie lubie tego syfu, hehe ;) ale fajnie, ze ten tag napisalas, mozna sie sporo dowiedziec ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia i ciekawy blog!♥ Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chcesz spróbować identycznego smaku resse's to zjedz kit kata masło orzechowe jest identyczny nie warto sprowadzać za granicy taka moja opinia :)
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam JOKERY - kocham je, są pyszne! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. mój post o tym wyglądałby tak : nie lubię slodyczy :D
    Pozdrawiam!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Reeses są chyba w Kuchni świata i Carrefour :)

    Całuję,
    www.FashionCarolinna.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super odpowiedzi ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! ;)
    Zapraszam do mnie!
    http://zuzollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super TAG:) Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/+może obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne odpowiedzi :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te lizaki co robi się z nich potem guma ;D
    Świetne odpowiedzi, bardzo ładne zdjecia, pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Resee's jak najbardziej możesz znaleźć w Polsce, w Kuchniach Świata, ja kupiłam je właśnie tam i się w nich zakochałam! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post, można się z niego dużo o Tobie dowiedzieć :)

    Mój blog- klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Także 3bit jest moim ulubionym batonem !
    Śliczne zdjęcia :)

    byy-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny tag, jeszcze go nie widziałam.

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ale się tu słodko zrobiło :))
    ciekawy post.. :)
    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny tag, nie widziałam takiego jeszcze i śliczne zdjęcia ;)
    http://ulajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe odpowiedzi ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy blog,super stylizacja :)
    obserwacja za obserwacje? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pozytywny tag! Uwielbiam jeść, więc to coś dla mnie haha
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Te wakacje rzeczywiście szybko minęły :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super tag na pewno też pojawi się u mnie :)

    http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wolę jednak pepsi ale co do MC to się zgodzę.
    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? lub w banery na blogu? 
    Zapraszam
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Subscribe