Moja kosmetyczka

22:32

Hej wam :* Plany w moim blogowaniu się trochę pozmieniały i pokomplikowały. Chciałam wam napisać dziś post, a dokładnie relacje z koncertu, na którym miałam być w sobotę, niestety plany się skomplikowały i musiałam zrezygnować z wyjazdu. Jednak post zastępczy jest i pokażę wam dokładnie czego używam do codziennego makijażu.

Możecie mnie znaleźć na:
Snapchat:natak1998
Instagram:natuu16  KLIK
Ask.fm:Zakupohloiczka  KLIK

Pierwszy krok to zdecydowanie podkład bez którego nie ruszam się z domu. To jest mój ulubiony.

Później standardowo wszystko przypudrowuje pudrem, a dla mnie najlepszy jest takie, aby twarz się nie świeciła.

Przeważnie dodatkowo na policzki nakładam odrobinę różu. 

Kolejna obowiązkowa rzecz do zrobieni brwi. Zwyczajny cień i odrobina kredki. 

Na koniec rzęsy i to wszystko :)


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Affinitone mam i uwielbiam! ogólnie maybelline to jedna z moich ulubionych firm :-) buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam kiedyś tego pudru i byłam z niego zadowolona :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki post. Musze sobie kupić podobny pędzel :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy żadnego z tego kosmetyków :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten puder. Moim zdaniem jest to najlepszy puder ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusze z Eveline - zawsze je lubilam ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy podobne rzeczy w kosmetyczce! Ja też mam produkty z paese! Są super, a puder z rimmel nie zastąpiony!

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne rzeczy w swojej kosmetyczce heh :) Tylko ja uzywam rozu w kremie :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę sobie tylko jeszcze zakupić podkład :D
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  10. używam tego samego podkładu i pudru! :D

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kosmetyki, ogólnie sam pomysł na post jest bardzo ciekawy. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 10 obserwatorów do wymarzonego celu. Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzooo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki wydają się być bardzo fajne i ciekawe:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale chętnie wypróbowałabym puder z Rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post,fajna zawartość,ja nie mialąm okazji mieć do czynienia z zadnym z tych kosmetyków :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe