Pielęgnacja włosów-update

14:00

Jakiś czas temu pod jednym z postów ktoś zapytał czy zrobię update co do mojej pielęgnacji, więc stwierdzeniem czemu nie, bo przecież przez rok czasu trochę ona się zmieniła.

Możecie mnie znaleźć na :
Snapchat:natak1998
Instagram:natuu16  KLIK
Vinted.pl:nataliak98 KLIK
Ask.fm:Zakupohloiczka KLIK


Zaczynając od tego, że wcale ich nie suszę. Dla mnie takie coś jak suszarka nie istnieje i nie jest mi potrzebna w życiu. Jeśli chodzi o prostowanie to co innego. Praktycznie codziennie prostuję włosy, bo tak czuję się o wiele lepiej. 

Co do ich mycia myję je co dwa dni, a używam do tego nadal szamponu z NIVEA. Moim ulubionym jest ta wersja pomarańczowa, po niej włosy są świeże, ładnie pachną. Przez ten czas wypróbowałam wiele innych szamponów, ale żadne nie był tak dobry jak ten. 

Co do odżywki to nakładam ją zazwyczaj po szamponie. Mam tu akurat dwie: jedna z tej samej serii co szampon, a druga z FARMONA.

Co do tej z NIVEA jest idealna kiedy moje włosy są w dość dobrym stanie, a po niej są jeszcze gładkie i czuję, że są odżywione. Jeśli chodzi o drugą, to ona ratuję mnie kiedy włosy są poniszczone, wypadają, a wtedy ona działa po kilku razach. 

Kolejny krok to olejek argonowy, który jest nie zastąpiony i nadal używam tego samego. Odbudowuje moje końcówki i nie rozdwajają się tak bardzo. Na jedno użycie wystarczy dwie kropelki. 

Dwa ostatnie produkty stosuję bardzo rzadko. Częściej podkrada je moja mama do użytku, a są to spreje termoochronne i prostujące włosy. Tego fioletowego nie polecam wam, bo kiedy go użyłam nigdy nie widziałam wielkich efektów. 


You Might Also Like

21 komentarze

  1. O, masz Radical ;) używałam i ja i siostra, był dobry :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam żadnego z tych produktów ale wydają sie byc ciekawe :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam raz got2b z ostatniego zdjęcia, niestety bardzo zawiodłam się na tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale chętnie je wypróbuję!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam olejka i odżywki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post!!! Ta odżywka z Nivea jest super!!!

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna pielęgnacja. Moja jest podobna :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuuuuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mogę używac szamponów z Nivea, bo okropnie przetłuszczają moje włosy. Do takiej mojej pieleęgnacji polecam odżywki z firmy Ziaja i olejek arganowy końcówki- efekty gwarantowane :)

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/09/wear-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  9. czasem sięgam po szampon z Nivea:*
    fajny post, zapraszam do siebie przy okazji, może wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja muszę bardziej zadbać o moje włosy ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. też używałam tej odżywki kiedyś! :)


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko do włosów z Nivei jest genialne!
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam problemy z łupieżem przez całkiem długi czas. Z jakiegoś powodu też skóra głowy była podrażniona i od kiedy zaczęłam stosować head&shoulders to oba problemy zniknęły. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  14. tez uzywalam kiedys tego olejku z avon, byl bardzo fajny :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba kupie sobie ten olejek skoro tak dobrze działa <3 Super post
    Zapraszam
    http://mrsglow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wpis :* zdjęcia są piękne ;)
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post :)! Na moim blogu pojawił się nowy, wakacyjny post : http://kingefashion.com/zakynthos-2015-holidays/- zapraszam serdecznie na bloga. Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować ten Radical :)
    Zapraszam do mnie - www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe