Spodenki ze szpilkami

14:00

A co powiecie na stylizację spodenki+szpilki? Połączenie luźnego z czymś eleganckim? To jest coś co założyłam pierwszy raz, ponieważ za szpilkami jakoś nie przepadam i zawsze stawiam na płaskie buty. Mam założoną moją ulubioną podkoszulkę i spodenki, które były w ulubieńcach. Piszcie koniecznie co wy o tym sądzicie :)

Znajdziecie mnie na:
Instgram:natuu16  KLIK
Snapchat:natak1998
Ask.fm:Zakupohloiczka  KLIK
Vinted.pl:nataliak98 KLIK

Jeszcze na początku chcę wam pokazać kombinezon z firmy Dressgal, z którym nie będzie stylizacji, ponieważ jest na mnie troszkę za duży, ale wzór śliczny.
KLIK

















You Might Also Like

17 komentarze

  1. swietne ciuszki, torebka najbardziej mi sie podoba ;p pozro
    http://lubanskakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz,masz cudowną figurę. Nóżki jak modelka. Pewnie nie jedna dziewczyna zazdrości Ci wagi. :-)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/granat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Co do kombinezonu to zamówiłam taki sam w Dresslink i nie jestem z niego zadowolona bo dziwnie leży chociaż rozmiar teoretycznie wybrałam dobry ;) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka dla mnie jest najlepsza. Mega, mega mi się podoba cały zestaw ;) fajne nogi :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kombinezon jak i stylizacja! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega spodobał mi się ten kombinezon :))
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://drugastronaobiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kombinezon i Twoje nogi ♥


    Pozdrawiam serdecznie + zapraszam do mnie w wolnej chwili ,miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. how could one be so tall with skinny legs like palms? just amazing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szykownie i elegancko :) fajnie że podkreślasz swoje długie nogi :)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękne nogi, a cała stylizacja super! :)

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, wyglądasz bardzo
    elegancko i kobieco, świetny look, taki
    jak lubię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja! Zapraszam na bloga lifexxlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, boskie nogi!
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :) http://marysiawojcik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe