Lack of everything

22:00

Wróciłam do domu zmęczona, źle się czułam i pierwszą rzeczą jaką zrobiłam to szybko się przebrałam, wzięłam statyw i wyszłam zrobić kilka zdjęć. No cóż jednak pogoda mnie wyprzedziła i po kilku zdjęciach zrezygnowałam. Nie mogłam sobie tego odpuścić dlatego cofnęłam się o kilka miesięcy i zrobiłam parę ujęć w domu. 


Jakiś czas temu usiadłam i zaczęłam myśleć o dosłownie wszystkim. Uświadomiłam sobie jak wiele wymagam od siebie samej, jak bardzo dążę do tego, żeby wszystko  to co robię było idealne. 
1.Chcę mieć idealne zdjęcia na bloga.
2.Mieć dobre oceny w szkole.
3.Chodzić na dodatkowe zajęcia.
4.Jeździć na koncerty.
5.Mieć idealny porządek w pokoju.
Mogłabym tak dużo rzeczy wymieniać zaczynając od większych rzeczy, a kończąc na mniejszych. Może się to nie wydawać trudne, ale dla mnie jest. 7 dni w tygodniu, 24 godzin w dobie, 60 minut w  godzinie to dla mnie za mało. W pewnym momencie tego było za dużo, chodziłam nie wyspana aż zaczęłam się na wszystkim mniej skupiać. Teraz jest chyba najlepszy czas, aby wrócić do kalendarza i zacząć planować od nowa. 

Teraz życzę wam miłej nocy, wieczora, dnia-kiedykolwiek to czytacie.






You Might Also Like

27 komentarze

  1. Też muszę się wziąć za planowanie dnia. Powodzenia!:)
    Śliczne zdjecia:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. perfect body! so 1. is perfectly fulfilled..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra organizacja to podstawa! Fajny brzuszek :-) ;-) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale chudziutka! :) super wyglądasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to samo. Chciałam mieć wszystko idealne i perfekcyjne, i mi też brakowało na wszystko czasu, dzień był dla mnie za krótki. Ale teraz zrozumiałam, że nie ważne jak bardzo bym próbowała to i tak by ni sie nie udało

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jestes szczuplutka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką masz figurę *.*
    Strasznie podobają mi się twoje spodnie. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wszytko napisałaś. Warto się czsami zaczymać, a przede wszystkim zwolnić tempo :)
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham twoje brwi :C

    zapraszam do siebie nowe posty codziennie :)

    dariasobczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze dużo od siebie wymagać. Ale wymagać za dużo to już nie tak dobrze !
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie napisany post :) jesteś śliczna! *_*
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    NASZ BLOG-KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia :) Cóż mam podobne ambicje a czasu również mi nie wystarcza.
    martinagrajcke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dokładnie takie same wymagania do siebie :D
    Ladne zdjecia ;)
    http://fashion-young-boy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna figura :**
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem trzeba działać spontanicznie i niczego nie planować, a nawet troszkę odpuścić bo nie zawsze da się być perfekcyjnym we wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem Cię doskonale. Ja mam w tym roku maturę (4 rozszerzenia), przynajmniej raz w tygodniu staram się dodawać na bloga stylówkę, robię kolejny certyfikat z angielskiego i dzisiaj zrobiłam prawo jazdy. A do tego lubię jeszcze wychodzić ze znajomymi i oglądać seriale. Cóż, 24 godziny to zdecydowanie za mało, jednak od początku liceum nie rozstaję się z moim terminarzem i to dzięki niemu udaje mi się wszystko pogodzić.

    Dzięki za odwiedziny u mnie. Zostawiam obserwację :)
    Natalia z natsbynat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem tu po raz pierwszy i powiem ci, że masz prześliczny design i jesteś na prawdę śliczną dziewczyną ;) Zdjęcia są równie piękne.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba ci się u mnie, zostań na dłużej i zaobserwuj ;)
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥ <a

    OdpowiedzUsuń
  19. super posty , ciekawie piszesz :)
    zapraszam do nas :)
    www.brunetkaandblondynka.blogpot.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny, kreatywny blog! Zaglądałam tu już pare razy, naprawde mi się tu podoba! Gratuluje świetnych postów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/11/kobieta-musi-miec-dwie-rzeczy-klase-i.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej trochę przystopować, nikt nie jest idealny, a odpoczynek jest bardzo ważny!
    Ładne zdjęcia.

    Zapraszam:
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe