Tajemnica

16:00

Na początku podsumowując weekend był idealny. Kto ma mnie na snapie (natak1998) ten wie , że w sobotę byłam na Young Stars on Tour w Krakowie. Kupiłam zwykły bilet, ale trochę żałuję bo meet&great się na prawdę opłacało. Wszyscy wokaliści z polski i za granicy byli świetni. Można było też spotkać kilku youtuberów.



Przechodząc do tematu postu, to chyba każdy z nas usłyszał słowa: ''Tylko nikomu tego nie mów''. Takie słowa wypowiadają najczęściej osoby nam bliskie, które nam ufają. Może być tak ,że osoba, która nam to mówi dowiedziała się to od innych i przekazała to nam. 

I teraz kolejne pytanie: Czy tylko nam? Czy może jeszcze komuś to powiedziała? 
Jeśli tak było to od razu wiemy, że to nie właściwe zachowanie. Wiem, że takiej osobie nie powinniśmy nic mówić, żadnych tajemnic. Nie mamy do niej już zaufania. 
Gdybyśmy jej powiedzieli nasz sekret nie mamy pewności, że dowie się o tym więcej osób, a na końcu dana osoba usłyszy standardowo: "Tylko nie mów nikomu". 



Na własny przykładzie się o tym przekonałam. Powiedziałam jednej osobie, a wiedziało trzy kolejne. 
Od wielu osób też słyszałam słowa napisane wyżej. 

Teraz każdy wie o wszystkim, od każdego. Nikt nie wie ile ludzie wie o nas coś czego my nigdy nie powiedzieliśmy mu.  Teraz już wiem ,że wiele spraw zostawiam dla siebie i sama wolę sobie z nimi poradzić. 
W ten sposób nie martwię się, że wyjdą z tego dziwne sytuację, jakieś plotki. 







You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ale śliczne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że osoby bliskie raczej nie potrzebują tych słów, one wiedzą, co trzeba zostawić dla siebie, a co można przekazać dalej ♥ Śliczna! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny styl i zdjęcia i wgl mega chuda jesteś *-* :3 Zaprszam do mnie :D http://mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look, prosto, klasycznie. :)
    Z tymi tajemnicami w dzieciństwie to różnie bywało, ważne, by z wiekiem dojrzeć. Wtedy już nie potrzeba mówić: "Tylko nikomu nie mów" :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osoby bliskie bliskie na pewno nie rozgadają. Jak wspomniałaś w poście, lepiej zostawić niektóre rzeczy dla siebie ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście mam wokół siebie kilka osób, którym ufam bezgranicznie. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz figurę ! :O
    wyglądasz świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia i outfit!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz :) świetne buty!
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw - idealny na co dzień;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się twój blog! :)

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz w kom a ja się odwdzięczę :)
    Jeśli masz chwilkę czasu możesz też kliknąć w ostatni link na dole posta :)

    http://foreverandsmile.blogspot.com/2015/11/jesienzima-w-dobrych-cenach-z-dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fotki :) Super figura :)
    http://khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe