Christmas tag

20:12

Mój blog coraz bardziej przybiera świąteczną atmosferę: VLOGMAS, teraz świąteczny tag i do tego jeszcze ten cudowny sweterek, który jak już wiecie dostałam na mikołajki. Będzie on idealny na przerwę świąteczną, jeszcze nawiązując do śniegu to dziś zaczął znów padać, ale ile to potrwa? Sami zobaczymy. 

Snapchat: natak1998 
Instagran:natuu16
Ask.fm:Zakupohloiczka

1) Ulubiony zimowy produkt do ust? 
Zdecydowanie stawiam na pielęgnację, bo moje usta szybko pękają i używam EOS.

2) Najczęściej ubierana część garderoby w zimie?
Swetry, swetry i swetry. Pora zaopatrzyć się w nowe, a na drugim miejscu bluzy.

3) Ulubiony zimowy napój?
Uwielbiam herbatę malinową albo czekoladę. 

4) Ulubiony Świąteczny film?
U mnie nie jest to Kevin, a Listy do M :)

5) Twoja ulubiona ozdoba Świąteczna na ten rok?
Nie wiem jeszcze jak w tym roku ozdobię pokój, ale światełka na łóżku muszą być. 

6) Co jest na pierwszym miejscu na Twojej Świątecznej liście?
Ja już swój prezent dostałam, więc teraz będą słodycze tylko. 

7) Ulubiony świąteczny kolor?
Akurat tu nie będę oryginalna i napiszę czerwony. 

8)Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?
Zapewne do południa będę chodzić w piżamie, a koło 15 założę coś eleganckiego. 

9)Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? 
Zawszę co roku w Wigilię po kolacji.

10) Jakie są Twoje plany na tegoroczne Święta?
Spędzam je w domu z rodziną, może ktoś przyjedzie. 


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo fajny tag! Świetna bluza <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Światełka są podstawą ;) ja zawse oświetlam swój pokój ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój blog :) Może wspólna obserwacja?
    Jeśli jesteś zainteresowana zacznij i zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    Zapraszam: foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki sweter ♥
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mój Blog - klik!
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam)w bocznym pasku.
    Lub w link podany w poście.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Szczegóły na blogu w ostatnim wpisie.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest ten sweterek! święta to fantastyczny czas <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś chudziutka ;o
    mega bluza! ^^
    mój ulubiony kolor świąteczny to też czerwony XD

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wspaniałe pomysly. Bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga. Może chciałabyś zobaczyć mojego? Jeśli ci się spodoba to liczę na obserwacje, na pewno się odwdzięczę. http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Na większość pytań odpowiedziałabym tak jak Ty. Również kocham czerwony, jeżeli chodzi o Święta.

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie przepadam chodzić w swetrach :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/ Skomentujesz u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe