MeetYT 4

20:20

Jak wiecie byłam wczoraj na MeetYT 4 w Krakowie. Zacznijmy może od samego początku. 

Pobudka o 4:40, szybkie śniadanie, niepełny makijaż, który zrobiłam podczas jazdy i wyjście na autobus. Jechałyśmy z Rzeszowa dość wcześnie, bo o 6:40 i byłyśmy na miejscu punktualnie o 9. Zaczęło się od Galerii Krakowskiej gdzie były ogromne przeceny. Znając mnie chciałam tylko zajrzeć na chwilkę do Bershki a skończyło się zakupem spodni. Dalej udałyśmy się w stronę rynku, kupiłyśmy bilety i tramwaj numer 14 zawiózł nas pod M1, a potem już tylko do EXPO, gdzie przeraziła mnie kolejka, w której czekałyśmy na wejście prawie godzinę. 

Około 11 po wpuszczeniu dostałyśmy opaski, oddałyśmy rzeczy do szatni i poszłyśmy się najpierw rozejrzeć po hali. Pierwszy minus jaki był to światło. Było ciemno, tylko oświetlone przy kilku stanowiskach i kolorowe światła. Przez to na niektórych zdjęciach jest straszna jakoś, sami będziecie mogli zobaczyć. Dlatego też wszystkie są czarno-białe.

Nie miałam dużo czasu żeby stać w kolejce do Stuu czy Banshe, ale za to udało mi się spotkać:

1.Ola Sidorowska

2.Merry

3.Julia Wróblewska

4.Angelika Nosal

5.Kosper



6.Ashplumplum

7.Alex Mandostyle 

8.O Matko i Córko


9.Chłopaki ze ,,Szkoła"


10.Alicja Papaj

11.Andziaks

12.Nicole Grzeda


13.DG


14.Livv


15.Kapitan Alien

16.Marcin Dubiel

17.Rembol



You Might Also Like

20 komentarze

  1. Musiało być naprawdę świetnie.
    Żałuję że nie pojechałam :(
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku z Marcinem zdjęcie :D
    Szkoda, że ja nie mogłam jechać:(

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju zazdro! Czemu ja nie pojechałam? :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie! na pewno miłe wspomnienia pozostaną! :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fajne zdjęcia! jest i Asia <3

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaa, nieźle! podziwiam Twoje poświęcenie... wstać tak rano żeby spotkać ich wszystkich! wow! :) ale się opłacało jak widać! był czas żeby pogadać dłużej z kimś? jacy są na żywo? :) napisz coś więcej!
    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy są mega na żywo! no i z większością mogłam porozmawiać :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę spotkania tylu sławnych osób ^^ Świetny post!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę, że mogłaś być :) strasznie chciałam jechać, ale niestety za daleko://
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. miło się ogląda zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To musiało byś super przeżycie! :)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulala, narobilas sobie troche tych fotek z nimi :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jak super! Z Olą bym sie bardzo chciala spotkac :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo! To cudownie, że miałaś okazję uczestniczyć w tym wydarzeniu :)
    Mam nadzieję, że kiedyś również mi się uda pojechać.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci, że mogłaś być na tym wydarzeniu i poznać tyle wspaniałych osób!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że udało ci się tam pojechać! Ja będę na następnym 'zlocie' :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne masz zdjęcia z youtuberami :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe