Kilka rzeczy do ust

20:25

Ten post był już długo obiecany i planowany, no i nadeszła odpowiednia pora na przedstawienie kilku produktów do ust, które znajdą się w mojej toaletce. Przez ostatni czas ich ,,kolekcja" jeśli tak to można nazwać się zmniejszyła. Nadal będziecie mogli zobaczyć nadmiar pielęgnacyjnych produktów, ale cóż :D


Zaczynając od typowych szminek, znajdzie się kilka, które są jednym z moich ulubionych. I są to trzy całkeim różne kolory. 



Kolejne cztery są mniej używane, niestety nie można ich z zdobyć w Oriflamie. 


Mam tu jeszcze jedną kredkę do ust, która jest idealna i szminkę z VIBO, którą można stosować jak balsam z lekkim kolorem.



Przechodzą do mniej ulubionych i najmniej stosowanych produktów są to błyszczyki. 
Nie zaliczam do nich tych z VIBO, o których już nie raz pisałam.

Tych dwóch praktycznie wcale nie używam, ale jest też coś w kolorze nude. 


I na końcu została pielęgnacja, gdzie znajdzie się masa Baby Lips i Nivea. Mam też EOS, które jest cudeńkiem. 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ja mam baby lips ten biały, świetny jest! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale duża kolekcja! ;) Ja nie maluję ust zbyt często, więc mam kilka szminek i błyszczyków oraz parę pomadek. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja! Ja, ze względu na wiek, najczęściej stosuję Baby Lips, błyszczyki lub inne pomadki :)
    Pozdrawiam :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki do ust:) Też mam tą zieloną babylips i eosa :)
    Zapraszam :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy BABYLIPS całym sercem, mamy już sporą kolekcję! :3 Na pewno przetestujemy tą szminkę z numerkiem 30, ma ciekawy kolor ^^

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 3 baby lips , ale chyba nie kupie ponownie :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ile ty tego masz *o*
    Ja mam 2 babylips,pomadkę i błyszczyk

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam kredki do ust.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlaaasnie, slyszalam ze EOS jest przefantastyczny ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kosmetyki! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah jak ja uwielbiam produkty do ust <3 Bardzo ciekawe kosmetyki :))
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tych kosmetyków do ust ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz dużo kosmetyków do ust! :)
    Wszystko bardzo fajnie wygląda, pozdrawiam! :)
    Mój blog♥
    Zapraszam ♥ zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szminki z GR :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kolorki, na pewno wypróbuję :)
    Na prawdę podoba mi się ten blog! Co do posta świetny, wspaniale piszesz, będę wpadać częściej ^^ Może obs za obs? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka w kredce golden rose ideał! Uwielbiam je! Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham szminki z Rimmela. Mam 3 szminki z serii Kate 2xczerwoną i jedną czarną i tez mam nr 103 ;) Własńie na moim blogu pojawił sie post z moją kolekcja szminek :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe