Inspiracje wnetrza

16:56


Uwielbiam oglądać zdjęcia wnętrz,a w szczególności, jeśli są one jasne. Mam już swoje ulubione style i myślę, że moje przyszłe mieszkanie będzie zrobione w podobny sposób. Bardzo lubię też jasne wnętrza, które uzupełniają kolorowe, pastelowe dodatki. Ponieważ chcę gromadzić wszelkie inspiracje, aby móc się do nich kiedyś odnieść, postanowiłam, że wy też chętnie pooglądacie różne mieszkania. Zbliża się teraz okres porządków wiosennych i zmian, więc może ktoś z was się zainspiruje. 











You Might Also Like

7 komentarze

  1. Genialne inspiracje :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak drugie zdjęcie przedstawiające łóżko...wydaję się takie mięciutkie, że oglądanie go w pracy powinno być zakazane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje jak i blog :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe, eleganckie i minimalistyczne wnętrza to coś co lubię ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. super inspiracje
    olyvka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie dziewczyny kochają jasne wnętrza hahaha, pamiętam jak z dwa lata temu miałam pomysł pomalowania jednej ściany na bordowo, dzięki Bogu mam piękny pudrowy róż i kremowy;D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam strasznie minimalistyczny wystrój wnętrz i w takich kolorach jakie są powyżej- cudo!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe