Lepsze samopoczucie + wish list Banggood

17:54


Od kilku dni u mnie pogoda zmieniła się niesamowicie. Świecie słońce, na zewnątrz 20 stopni i bezchmurne niebo, ale to za pewne na dość krótki okres czasu. Nie muszę już zakładać grubych kurtek i szalików, z czego jestem zadowolona najbardziej, a co najważniejsze moje samopoczucie poprawiło się o 180 stopni. Nabrałam do wszystkiego chęci i motywacji. 

 A co zrobić żeby tak zostało i nic się nie zmieniło?
 Zapraszam do czytania dalej :D

 


~Miłe/motywujące słowa i myśli~
Wstań rano, usiądź na łóżku, a następnie powiedz sobie ,,Zaczynamy kolejny dobry dzień!". Później pomyśl o tych dobrych rzeczach, które cię dziś spotkają. Kiedy masz sprawdzian pomyśl ,,Nie poddaje się" i zastanów się nad efektami kiedy dostaniesz dobrą ocenę. Nasze samopoczucie stanie się dwa razy lepsze. 

~Muzyka~
Kiedy już pójdziesz jeść śniadanie czy wykonywać poranne czynności niech ci towarzyszy muzyka. Nie mogą być to smutne, wolne piosenki! Włącz coś co poprawia ci humor i do czego masz ochotę tańczyć. Niech ci ona towarzyszy całą drogę do szkoły, a uśmiech nie znika z twarzy. 

~Wyjątkowa stylizacja i makijaż~ 
Typowy punkt dla każdej dziewczyny. Zdarzają się takie dni kiedy nie masz ochoty nic ze sobą robić, ale starajmy się to zmienić. Pomyśl o tej nowej koszulce i spódniczce, którą ostatnio kupiłaś. Potem zastanów się jak świetnie możesz w niej wyglądać. I czy nie jest to dobry powód, aby wyjść z łóżka?

~Poranne ćwiczenia~
Nie każdemu chce się coś robić rano, ale nawet 3 minuty rozciągnięcia się i 4 przysiady. Nasze ciało nawet czuj się lepiej. Warto spróbować!






Mam tu jeszcze kilka fajnych rzeczy, które znajdźcie na stronie Banggood










You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetna notka bardzo pozytywna i motywująca, bardzo fajne zdjęcia. :) Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super porady i świetny post :)
    zapraszam do siebie: http://karciiia.blogspot.com/
    Miłego wieczoru życzę!:3

    OdpowiedzUsuń
  3. hah ja znów lubię słuchać jak to inni nazywają smutasów nie przepadam aż tak mocno za taką rozrywkową muzyką choć jeżeli mi się spodoba to słucham jej w kółko
    po klikane
    13.66
    18.95

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Mi to muzyka poprawia samopoczucie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujące słowa, napewno zacznę się stosować do tych rad ;)
    Zapraszam > zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie mam sinusoidę pod względem samopoczucia - tak to różnie bywa... Dzięki za rady :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo motywuje wiosna, aż chce się żyć i wyznaczać sobie cele do zrealizowania! Świetnie wyglądasz a spódniczka obłędna ! ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna notka. ja chyba jak kazdy kocham wiosnę <3
    Fajna rzeczy i poklikane :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twoja koszula :)
    Dobry wybór rzeczy, poklikałam :)
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, u mnie pogoda jest strasznie zdradliwa, jednego dnia chodzę w krótkich bluzkach po dworze, a drugiego muszę ubrać grubszy płaszcz... ;c

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe