Recenzja top 3 produktów do twarzy

18:23


Po zakończonych promocjach na twarz w Rossmannie wracam z krótką recenzją top 3 produktów do twarzy,których nigdy nie zamienię: podkład, korektor i puder. 

PODKŁAD MATCH PERFECTION

-Podkład dopasowuję się do twarzy
-Duża gama kolorów
-Jak dla mnie ma dobre krycie
-Zdecydowanie wydajny. Jedno opakowanie starcza na 2/3 miesiące.
-Wielu osobą ciemnieje na twarzy jednak ja tego nie zauważam.
-Średnio matuję skórę



KOREKTOR DREAM LUMI TOUCH

-Używam tylko pod oczy i jest najlepszy jaki miałam.
-Świetny aplikator-pędzelek bardzo miękki
-Lekki
-Bardzo wydajny.
-Jednak cena jest dość wysoka



PUDER MANHATTAN SOFT MAT LOOSE POWDER

-Dobrze matuje 
-Ładnie kolor się dopasowuj
-Nie ciemnieje,
-Mega wydajny
-Łatwo dostępny,
-Cena adekwatna do wydajności 


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetne produkty! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się jakoś bardzo nie maluję - wystarczy mi tylko podkład i troszkę pudru, żebym się zbytnio nie świeciła. Nigdy nie próbowałam żadnego z tych produktów, ale muszę szybko spróbować! Świetna recenzja :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten korektor wygląda ciekawie.

    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wyglądają te kosmetyki :)
    Obserwujemy?http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego z nich ale chyba spróbuje podkład :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam taki sam korektor i jestem z niego bardzo zadowolona ;).
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tego podkładu, ale jakoś do mojej skóry specjalnie nie przemówił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam nad tym pudrem, ale ostatecznie jakoś się na niego nie zdecydowałam, pozostałych produktów nie próbowałam - korektora w sumie nawet nie widziałam.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe