lakiery do paznokci eveline minimax

12:21


Chyba większość dziewczyn lubi mieć ładnie wyglądające paznokcie. Dzielą się one na dwie grupy: jedne wolą paznokcie żelowe/hybrydowe, a drugie naturalne. Dziś mam coś dla drugiej grupy i polecę wam lakiery, które nigdy mnie nie zawiodły. 


Jako pierwszy plus zdecydowanie rzuca się w oczy cena, wynosząca około 6/7 złotych. Dalej mamy ich trwałość, na którą również nie można narzekać. Ich barwa kolorów począwszy od jasnych po ciemne jest ogromna i każdy znajdzie coś dla siebie. Kolejny plus to ich wielkość i opakowanie: małe, wszędzie się zmieści i idealne na zabranie na wakacje nie zajmując wiele miejsca. A co z ich schnięciem? Nie ma się czego obawiać! Zasychają bardzo szybko( jak dla mnie), a z ich zmyciem nie ma żadnych problemów. Jeśli mamy ochotę zmienić kolor nie jest to problem i nie zabiera czasu. Co do nakładania jednej czy kilku warstw to zależy od tego jaki kolor wybierzemy, sami możecie się przekonać na zdjęciu poniżej. Podczas moich spostrzeżeń lakier też nie pęka na paznokciach. Mają bardzo przyjemną konsystencję. Ich pędzelek jest gruby co dla mnie jest plusem, ponieważ lakier się szybko nakłada. 



You Might Also Like

21 komentarze

  1. Jeszcze nie miałam tych lakierów, na razie zużywam moją sporą kolekcję :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni kolor najbardziej mi się podoba. Ładne paznokcie lubię mieć, gorzej z ich malowaniem, czego nie lubię robić :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobał mi się czwarty kolorek, chyba czas wypróbować :)

    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostatni jest według mnie najładniejszy:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam parę pozytywnych opinii o tych lakierach, ale chyba sama muszę się przekonać na własnych paznokciach, jak z ich trwałością, bo to najbardziej cenię w lakierach haha! :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten o numerku 684 i pamiętam, że super mi się sprawdzał, oprócz tego, że szybko zgęstniał, ale może po prostu nie dokręciłam? :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu kupić jakiś lakier z Eweline :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowy jest cudowny;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolory. Nigdy nie używałam tych lakierów, jakoś najbardziej lubię Golden Rose, ale chyba trzeba spróbować czegoś nowego :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczególnie podoba nam się kolor 934 ! Super post !

    thefaverly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo mam ten lakier tylko czerwony i chyba czarny :D Sa bardzo fajne!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne kolorki! :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. z tej serii mam tylko jeden kolor, wolę lakiery z serii color edition :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne lakiery! ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze lakierów z Eveline. Preferuję bardziej te z Manhattana.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 5 lakierów z tej serii i bardzo je lubię, choć ostatnio na paznokciach zawitały hybrydy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne pomysły na posty :) Zapraszam do mnie : https://fashionndia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe