sammydress review

10:40

Mimo, że wakacje się kończą to pogoda u mnie dopisuje. Są to ostatnie chwile na założenie czegoś krótkiego, więc złożyłam jeszcze małe zamówienie na stronie Sammydress. Muszę przyznać, że za taką cenę ubrania są świetnej jakości,a paczka doszła w około dwa tygodnie. Największym zaskoczeniem dla mnie były spodenki, które pasują idealnie.

UWAGA!
Jeśli podacie cenę wszystkich rzeczy, wybiorę 5 blogów, które polecę w kolejnym poście!

Największym zaskoczeniem dla mnie były te spodenki, które pasują idealnie. Są one na wysoki stan, czyli takie jakie lubię najbardziej.



Mega pozytywem w tych spodenkach jest bardzo rozciągliwa gumka także idealne na każdą osobę.



Zaskoczył mnie tu materiał, gdyż jest milutki nawet po praniu, a sukienka się nie kurczy. Jej długość jest idealna.


Chyba krótka koszulka przyda się zawsze, jeśli nie posłuży do chodzenia można z niej zrobić piżamę.

Zostawiam też dwa linki do Facebooka tej firmy:


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Te drugie spodenki są prześliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te materiałowe spodenki wygrywają, są cudne!
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. crop top i szorty bomba ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne nowości :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrzebuje polecenia ale poklikałam :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknęłam :) drugie szorty fajne :) poklikasz u mnie?:D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega, mega , mega :) wspolna obserwacja ? zaobserwuj i daj znac u mnie w komentarzu :) http://pinklips666.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne rzeczy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne spodenki :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy ;) ta sukieneczka super leży ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Subscribe