WF w szkole

16:00

Chyba w każdej szkole jest taki przedmiot jak wychowanie fizyczne. Znam wiele osób, które nie lubią go, a zwłaszcza dziewczyny i takim przykładem jest moja klasa i w tym ja. Pamiętam jak w  podstawówce należałam do grona, które lubiło wf'u i ćwiczyło na każdych zajęciach. Nosiłam strój i praktycznie nigdy nie miałam zwolnienia. Zawsze miałam 5 i 6, nie zwracałam uwagi na to czy piłka mnie uderzy i czy będzie boleć. Jednak kiedy poszłam do gimnazjum się to nieco zmieniło. Na przełomie 2/3 klasy coraz mniej ćwiczyłam. Ciągle miałam zwolnienia albo niedyspozycje czy mówiłam, że mnie coś boli. Szczerz nie wiem czym to było spowodowane, ale w pewnym sensie wstydziłam się ćwiczyć przy większej ilości osób (szczególnie chłopaków), bałam się, ze źle odbiję piłkę i będą się śmiać. 

Jak by nie patrzeć wf to też ważny przedmiot. Z  niego nauczyciele też nas oceniają i wystawiają oceny na koniec roku. Wystarczy, że się przebierzemy i spędzimy około 40 minut z piłką czy przy drabinkach. Teraz w technikum nigdy mi i moim przyjaciółką nie chce się ćwiczyć, niektórzy uważają, że to bez sensu. Ja zdałam sobie sprawę z tego, że powinnam coś ze sobą zrobić kiedy nauczyciele zagroził, że wystawi nam 2 na półrocze. Dlatego na wf-ie warto ćwiczyć nawet dlatego, żeby poprawić swoją kondycję. Akurat ja ostatnio znów powróciłam do niećwiczenia, ale z osobistych spraw. 

A jakie jest wasze podejście do wf-u? 
Instagram natuu16





You Might Also Like

23 komentarze

  1. Aktualnie kończe gimnazjum i mimo wszystko lubie WF jakoś nie mam z tym problemu, ze muszę ćwiczyć czy pobiegać. Owszem mam dni, ze mi się nie chce ale mimo wszystko ćwiczę bo wiem, ze jest to dobre dla mojego organizmu.A 45 minut to nie jest dużo
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie lubię wf, ale jak muszę biegać czasem 10 okrążeń na jednej godzinie to jest strasznie :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się mieć jak najlepsze oceny i wychodzi mi 5, moze nawet bedzie 6 (ale to dlatego ze byłam na zawodach) choć normalnie prawie wgl nie ćwicze ;) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/all-good-things.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja historia jest podobna, tylko że przestałam ćwiczyć na w-f od tego roku. Już nie lubię tego przedmiotu ze względu na nauczyciela :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutkie new balance :)
    obs za obs :) Zapraszamy do nas
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak nie lubię nauczycielki wf więc przedmiotu też za bardzo nie... kiedyś uwielbiałam, ale nauczycielka mnie wkurzyła i wyszło jak wyszło:)
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze uwielbialam wf i nei sadze by sie to zmienilo kiedykowiel (podejscie do sportu :)). Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidze wf-u :/ Najchętniej wgl usunęłabym ta lekcje z planu lekcji :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdj kochana <3
    Zapraszam do mnie: http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny post, bardzo mi się tu podoba, więc będę częściej zaglądać! ♥

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie :)
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo nie lubię wf'u. Śliczne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nawet lubie wf, albo inaczej nie mam problemu z tym, żeby nie ćwiczyć, wiadomo czasami mam dzień, że nie chcę ale ogólnie jest ok :)
    Dziękuje za komentarz xx a korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię ponownie na mój blog i zachęcić do przeczytania nowej notki :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pozytywna i fajna osoba!:)
    --
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, za każdy komentarz się odwdzięczę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam jedynie ten problem,że w zimie ćwiczenie w spodenkach jest dla mnie męką i koszmarem,a tak to pomimo że mam wf z chłopcami to i tak wiele razy wspolnie z nimi śmieję się z moich nieudanych prób ;)


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie świetne! Obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    :* http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W-f jest moim ulubionym przedmiotem od podstawówki. Praktycznie wcale nie noszę zwolnień oraz nie daję, żadnych wymówek, jeżeli mi się nie chce ćwiczyć. Po prostu stawiam temu czoło.
    Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś :)
    Ja kocham w-f i nie rozumiem ludzi którzy robią wszystko żeby nie ćwiczyć :D
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :P
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mam problemu z tym, ze nie chce mi sie ćwiczyć na w-fie bo bardzo lubie te zajęcia.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem ci ,że miałam i mam tak samo jak ty :) Nie jestem super wysportowaną osobą, nie cierpię biegania na czas, skoków w dal itd. W tym roku wf to jakaś masakra, musimy np przygotować na równoważni układ i przedstawić go przed innymi do muzyki - jesteśmy z tego oczywiście oceniani :) Masakra ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w tamtym roku miałam na koniec z wf 2, dlatego w tym roku rzadko zdarzyło mi się nie ćwiczyć :p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubię wf w szkole i nie ukrywam się z tym haha :D
    Nasze rozgrzewki trwają 3/4 lekcji, ciągle robimy to samo i większość to rzeczy, w ktorych nie jestem dobra bądź których nie lubię. Wolę już chyba bardziej matematykę...:)

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Subscribe