1# Życiówka

21:28

Nowa nazwa na typowo życiowe posty wpadła mi do głowy tak naglę podczas planowania postów. Nie trzeba wymyślać żadnych nagłówków, które kilka osób mogłoby odebrać dwuznacznie. A przechodząc do tego co się u mnie dzieje w tym czasie.  

Pogoda doprowadza do zamienienia się na przystanku w kostkę lodu, gdzie nawet gruby szalik nic nie pomaga., a w domu najlepszym rozwiązaniem jest gruby koc. Jestem osobą, która nie cierpi noszenia grubych ubrań, więc czekam już na wiosnę. Co w szkole? Jednym słowem-mętlik. Czekam na dzień kiedy przyjdę do szkoły na spokojnie i nie będę musiała nic pisać, a w domu nie będę musiała siedzieć i się uczyć. Potrwa to jeszcze 3 tygodnie, gdyż ja ferie zaczynam 13 lutego. 



Przechodząc do opowiedzenia o dość ciekawszych rzeczach to już w piątek po szkole przyjeżdża do mnie koleżanka na noc, a w sobotę ruszamy do Krakowa na MeetYT 4. Niestety nie będzie moich znajomych, z którymi chciałam się spotkać. No i czekajcie w niedzielę na relację, postaram się też nagrać vloga. Zapewne dość dużą ilość czasu spędzę z Kosperem, jak i tamtym razem. Za tydzień w czwartek idziemy też ze szkoły do teatru co w przypadku mojej klasy jest brakiem lekcji.

Piszcie kto będzie też w sobotę na MeetYT :* 



You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ja uwielbiam wiosnę i na nią z niecierpliwością czekam! Świetny blog! Obserwuję :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde :/ Szkoda, ze mnie nie będzie na meet Yt :/


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie będę ale chętnie przeczytam relację! fajne fotki no i nazwa "życiówka" mi się podoba! :)

    pozdro

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chciałabym być na tym meetyt, ale nie da rady :c
    fajna nazwa notki ^^

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie teraz. Ogólnie masz mega fajny wygląd bloga, podoba mi się. :)
    WERR-BLOG.BLOGSPOT.COM -> KLIK! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo będę czekać na relację z MeetYT! :D Świetne zdjęcia ♥
    Nowy post, Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jest tu wiele zdjęć z przed wyjścia na miasto lub jakąś imprezę, nie jest to na co dzień :)

      Usuń
  8. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Późne ferie mają swoje plusy - wszyscy juz wroca do szkoly, a Ty jeszcze bedziesz miala wolne :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super zdjęcia! Ładny wygląd bloga :)ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wyjazdu na MeetYT! :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodki miś. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    ja ferie mam na końcu :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh! U mnie pogoda szaleje. Jednego dnia śniegu do kolan, a drugiego kałuże i błoto ;c

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Subscribe