Ulubione vlogerki.

11:40

Na blogu dość często pojawiają się inne posty niż do tej pory. Mniej pisze takich ,,life". Te są bardziej na jakiś temat. Dziewczyny z Youtube oglądam od około dwóch lat. Chcę wam pokazać moje ulubione vlogerki. Miałam duży problem z wyborem, bo chciałam tylko 5. No i są.

Nicoleheartsmakeup21 [kanał]
Nicola ma 17 lat. Pochodzi z Ameryki tam się urodziła i chodziła do szkoły. Od 7 lat mieszka w Polsce, w Krakowie. Interesuje się modą i makijażem. O tej samej tematyce jest jej kanał. Lubi mieszać różne style. Opisuje go dziewczęcy,elegancki Ma śliczne włosy i uwielbiam jej wymowę. Jest zawsze uśmiechnięta i ma poczucie humoru jakiego nie widziałam u innej vlogerki.
 

PannaJoannaMakeup [kanał]
 Asia mieszka we Wrocławiu i ma 24 lata. Na jej kanale można znaleźć mase filmów o makijażu  i strojów dnia. Jak tylko może nagrywa razem z braćmi i swoją współlokatorką.Znam ją też ze zmiany koloru włosów. I cała jest piękna. Wydaję się być miłą i pogodną osobą, a na pewno taka jest. 

Red Lisptick Monster [kanał]
Ewa, którą napewno każdy zna, bo ma swoim koncie na YouTube ma 146 tys. subskrypcji. Ma już męża i około 28 lat. Zajmuję się piercingiem. Na jej kanale znajdzie się mase recenzji, makijaży. Pokazuje tam też jak robi kolczyki w różnych miejscach na ciele.  Na jej głowie przeszły już wszystkie kolory tęczy, a w każdym jej było super. 

Ssarusska [kanał]
Sara ma 16 lat i jest z Krakowa, a mieszka w Ameryce od dwóch lat. Na nią wpadłam przez przypadek. Ona ma to coś czego nie ma żadna inna vlogerka. Na kanale porusza przeróżne tematy, o każdej tematyce. Trochę o modzie, urodzie, zakupach, życiu w USA .Strasznie chciałabym ją spotkać.

Stylizacje2 [kanał]
Karolina z Warszawy około. 30 lat. Jej kanał odwiedza miliony osób. Stara się robić filmy o tematyce moda, makijaż. Często podróżuje za granicę. Ze swoich wyjazdów także nagrywa vlogi. Ma też kanał z fryzurami.(Stylizacje) Wspiera również mniejsze i większe firmy przy planowaniu kampanii marketingowych. 

 



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Również uwielbiam oglądać Ssarusske, Nicoleheartsmakeup21 oraz PanneJoanneMakeup :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czasem obejrzeć sobie ich vlogi :) Wiesz..dopiero zaczynam blogować i nie ma tam tłumów jak zawsze na początku. Dlatego każdy komentarz i obserwacja się dla mnie liczy mam nadzieję że wpadniesz :*

    http://worldbyweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nicoleheartsmakeup21 i Ssarusska - uwielbiam je obie i oglądam na bierząco :) Mam jeszcze wiele innych ulubionych vlogerek, może też zrobię kiedyś o nich post.

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) i ten post jest świetny ;3 .. szczerze to nie znam żadnej z nich.., ale w wolnej chwili chętnie zobaczę ;>

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post i blog !
    zapraszam do mnie : http://klaudiaandnatalia.blogspot.com/
    + co sądzisz o wzajemnej obserwacji? odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej nie oglądam ;) Ale może kiedyś wpadnę na ich kanały :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis :)

    ~ zapraszam na mojego bloga ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, też je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja oglądam nie raz pierwszą i czwartą vloggerkę :))

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w linki do Sheinside i baner Choies? To dla nas bardzo ważne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za Red Lipstic Monster :c

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe