Dużo pracy, mało czasu

15:35

hei.
Czas tak szybko biegnie. Dopiero co zaczynał się miesiąc,a teraz już się kończy. Za 4 dni kwiecień co oznacz, że trzy tygodnie do egzaminów. Chcę to jak najszybciej napisać i mieć z głowy. Chyba najbardziej boje sie biologi, fizyki i matematyki. Sama nie wiem co się uczyć, bo może być wszystko.  Jutro oczywiście cały dzień w mieście. Między innymi idę z przyjaciółką na dni otwarte jednego z liceum do, którego składamy papiery. Wcześniej jadę po raz kolejny nagrywać tą piosenkę. Za dwa tygodnie kolejne nagrywania teledysku. Nie mam pojęcia jak to będzie wyglądało. Wszystko zaczyna mnie już przeżarć, nie wyrabiam z niczym. Oceny mam dobre, a praktycznie nic się nie uczę. Sama  nie wiem jak to robię. Ciągle myślę o wolnym od szkoły o wakacjach, na które przybywa coraz więcej planów. Do tego jeszcze ten Festival Young Stars.Po części tak chcę tam być, ale samej to tak dziwnie. Sama ja w dużym mieście, nikogo nie znam. 



Teraz jedyna rzecz na jaką mam ochotę to długi prysznic. I mam pytanie:
Czy chcielibyście, żebym zrobiła mały konkurs?



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Śliczna koszula ♥!

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna koszula :) Oczywiście, że chcemy konkursik :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula ;)
    i śliczna jesteś <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj link do swojej piosenki proszeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nagrywam dozwolone do lat 18, ale do teledysku nie dostaniesz...

      Usuń
  5. Prześliczne zdjęcia. <3

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz zrobić konkurs i poinformować mnie o nim! Ja też szykuję się do testów, albo staram się szykować! :(
    bejbicamxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz zaobserwować i będziesz na bieżąco i będziesz wiedzieć kiedy konkurs ;)

      Usuń
  7. Fajne zdjęcia :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nagrywasz płyte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie płytę, tylko piosenkę na płytę. to jest różnica.

      Usuń
  9. 5 zdjęcie śliczniutkie <3 Zapraszam do mnie:
    http://the-olaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na konkurs ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i skomentuj a na 100% się odwdzięczę :)
    + rozdanie !
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. <3 Czekam na konkurs. No i przede wszystkim życzę Ci powodzenia na egzaminach, to pewnie wielki stres. Ja miałam stres na sprawdzianie 6-klasisty, chociaż to nie to samo co egzaminy.
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ..weź ty się dziewucho za nauke a nie za spiewanie, ktoś ci nawciskal kitów ze będzie z ciebie wokalistka. Kobito z czym do ludzi??? szkołe jakąś zrobiłaś? Nawciskal ktoś ci bajerki -trzepie na tobie kase a Ty uwierzyłaś i lecisz jak cma w ogień.Masz plecy w biznesie w świecie muzyki??? naiwna jesteś, weź się trochę ogarnij i pomyśl. Żeby śpierwać nie tylko trzeba mieć niebanalny glos, trzeba być wykształconym i mieć wtyki i kupe kasy a ty co masz?....szczeniackie pomysły..... jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla twojej wiadomości potrafię wszystko ze sobą pogodzić i na naukę mam czas i na śpiew. nikt mi nic nie wciskał, bo czy mam głos i słuch muzyczny sprawdzał mi człowiek po wyższej szkole muzycznej. nie wiesz ile za to płace to po co się odzywasz? jestem ogarnięta i wiem co robię, a ty nie wiesz czy mam ,,wtyki i kupe kasy", bo Ciebie to nie powinno interesować....

      Usuń
  13. WYGRAŁAŚ KONKURS O POST PROMUJĄCY
    ZAPRASZAM:
    http://malolatajulqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem i się strasznie cieszę. Dziękuję Ci bardzo :D

      Usuń
  14. Świetny blog i piękne zdjęcia:)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Napisz w komentarzu jeśli zaobserwowałaś,a ja od razu się odwdzięczę:)
    http://redhairgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe