Holes and grille

13:32

No i wreszcie mamy coś mojego. Sesja na która zbierałam się długi czas, bo dwa tygodnie nie mogłam znaleźć nikogo kto mógłby mi zrobić zdjęcia aż wreszcie zmobilizowałam przyjaciółkę i oto mamy efekt, z którego jestem na prawdę zadowolona. Są do to według mnie jedne z lepszych zdjęć. 

Dzisiaj też zakończyliśmy rok szkolny i mamy te upragnione wakacje, na które wszyscy czekali. Ja je zaczęłam już tydzień temu, ponieważ ten tydzień mieliśmy wolny z powodu egzaminów zawodowych. Jednym z pierwszych wyjazdów wakacyjnych jest Wrocław i wybieram się tam już w tą niedzielę.











You Might Also Like

22 komentarze

  1. Sesja wyszła świetnie! :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ma kolorki ta koszula, wyglada superowo :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszula :P

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kind of awesome pictures, very natural! want to have vacation either ;( glhf

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam, że ty co druga sesje masz te same pozy. To już nudne się robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju normalne, typowe pozy...Może powiedź co mam zrobić.

      Usuń
  8. śliczny outfit :)

    http://pisanepasja.blogspot.com/
    +Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, ta koszula świetnie uzupełnia outfit. :)

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podobają Twoje pozy ;3 przynajmniej jesteś wyluzowana :D
    Skup się na tym jak na zabawie, czyms przyjemnym :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te zdjęcia :) Koszule są spoko, u nas też post o koszulach <3
    Zapraszamy ----> www.braverisers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 zdj super, ja też lubię tak wiązać sobie koszulę :)

    byAjina
    KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się te spodnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Świetny kolor koszuli! ;)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia...

    Zapraszam do mnie :)

    http://aliceeprincess.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Subscribe