Look Book-Sylwester 2015

14:09

Zakończyliśmy już czas świąteczny, spotkania rodzinne i objadanie się. Mam nadzieję, że miło spędziliście ten czas. Ja osobiście leniuchowałam całymi dniami.
 Teraz przyszedł czas na zabawę. 29 grudnia wychodzę ze znajomymi do klubu, a 31 mamy Sylwester. Dlatego przygotowałam 3 propozycje stylizacji, które każdy może wykorzystać.

A na moim snapie -natak1998- możecie widzieć jak spędzam te wolne dni, 


1.Pierwsze połączenie jest zdecydowanie na luzie. Wybrałam bluzkę, która jest do połowy brzucha, ale założyłam wyżej czarną spódniczkę i zwyczajne zakolanówki. Żeby było wygodnie trampki to podstawa. Ja sama to zakładam na domówkę do koleżanki.



2.Tutaj mamy coś bardziej eleganckiego, ale białe trampki dodają trochę luzu. Biała bluzeczka i czarne rurki-perfect! Tym razem też upięłam włosy i zostawiłam dwa kosmyki. 


3.Trzecia i ostatnia stylizacja to całkowity klasycyzm i elegancja. Niby mamy prostą, czarną sukienkę, ale botki i torebka ze złotymi elementami dodają tą nutkę elegancji. 


You Might Also Like

38 komentarze

  1. Świetna jest ra druga stylizacja!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam top z drugiej stylizacji i jest świetny!
    pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje :) .
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje, najbardziej spodobała mi się druga :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje , najbardziej podoba mi się ta trzecia i te złote dodatki :)
    http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są super ale mi najbardziej podoba się ta druga :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu widać, że lubisz czarny ;) i biały kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2015/12/christmas.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. I ty to robiłaś na dworze, brr :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe stylizacje ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeci zestaw najbardziej przypadł mi do gustu! :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladnie :) najbardziej podoba mi sie top z 2 zestawu i caly 3 zestaw! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje!Jak dla mnie 3 opcja najlepsza
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje!

    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja! Cudownie Ci w tak spiętych włosach.
    Masz piękną figurę - może napiszesz kiedyś, jak ją utrzymujesz?

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na drugi post do mnie!
    yozizira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na prawdę nic z nią nie robię, po prostu dobra przemiana materii :D

      Usuń
  19. Trzecia stylizacja i top z drugiej najbardziej mi się podobają ;)

    Mój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi najbardziej spodobała się trzecia stylizacja :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne stylizacje, przypadły mi do gustu ( a zwłaszcza ta pierwsza i druga stylizacja ) :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje świetne <3
    Może wspólna obserwacja? :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm in love with your second look!

    xo,
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym wybrała 2 lub 3. Pierwsza nie pasuje mi na sylwestra ale jest prześliczna.
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją zakładam, ale na małą domówkę jest idealna :)

      Usuń
  26. Fajne propozycje!
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  27. Druga stylówka zdecydowanie w moim stylu, jednak wszystkie są świetnymi propozycjami na sylwestra :)

    karolajn8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzecia stylizacja najlepsza ;)) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi osobiście spodobała się trzecia stylizacja

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne stylizacje ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 2 stylizacja jest świetna!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam zakolanówki ;) dodają urok każdej stylizacji!

    Zapraszam: Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń

Subscribe