Helplessness

18:32


Tak nie było mnie tu tydzień, ale nie jestem robotem, jestem człowiekiem. Nie będę pisała, że to brak czasu, bo jednak mogłam go znaleźć, ale bez sensu robić coś na siłę i byle jak, a potem nie być z tego zadowolonym w 100 procentach. Bezsilność jest jednym z gorszych uczuć jakie może nas spotkać. W moim przypadku potrafi pojawić się tak nagle, a ja jestem osobą, która nie może się jej postawić i jej pokonać, dlatego może się mnie trzymać dzień albo tydzień. Jestem osobą, która nie lubi odpuszczać nic i ciągnąć coś do końca aż się uda.




Jednak nawet podczas nauki zdarzy się moment kiedy nie chcę odpuścić i uczyć się dalej, ale wszystko zaczyna mnie przerażać i wtedy pojawia się bezsilność. Nie wiąże się ona tylko ze szkoła, ale także z życie poza szkołą, ludźmi. Chyba każdy miał tak kiedyś. I tak wtedy jest ten moment kiedy warto może jednak odpuścić, położyć się, a następnego dnia wstać jak nowo narodzonym z masą energii.  



Aby widzieć też te pozytywne strony i mieć siłę, żeby walczyć z uśmiechem na twarzy ostatnio wymyśliłam sobie w głowie kilka rzeczy do, których chcę dążyć. Wam też polecam ten sposób. 


Mam nadzieję, że w bardziej tematycznym poście i większej ilości zdjęć wam  wynagrodziłam tą nieobecność. Zapraszam was też na blogerskiego snapa, którego prowadzę z inni dziewczynami: vlobers i na mojego: natak1998. Trzymajcie się ciepło :*






You Might Also Like

17 komentarze

  1. Również nie lubię robić czegokolwiek "na pół gwiazdka" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś szczuplutka! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jetem zdania, że jeśli nas coś już za bardzo przytłacza warto odpuścić. A co do outfitu to jest naprawdę świetny, jakoś tak pasuje do ciebie :)


    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że tak. Nie ma co siedzieć po nocach i próbować się uczyć bo ta wiedza i tak nam nie wejdzie. Lepiej wstać 10 minut wcześniej i poczytać trochę ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie fajne . Jeżeli można wiedzieć ile masz wzrostu ?
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, czasem trzeba odpuścić, by następnego dnia wstać z nową energią :) To podziałało w moim przypadku.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, ale jesteś wysoka ;D
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje :) Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale slicznie wygladasz swietne spodnie!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem zdania,że lepiej napisać jeden porządny post niż pięć byle jakich.
    Świetny strój :D

    Pozdrawiam i zapraszam
    NO MORE CLOUDS


    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja naprawdę świetna!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog! imponująca grafika oraz posty. Nie raz wrócę tutaj ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose <3

    OdpowiedzUsuń

Subscribe