Jest i nagle nie ma

14:00


Witam was po mojej pewnej nieobecności tu. 
Takie przerwy nie zdarzają się mi często, a ta jest chyba moja druga dłuższa przerwa od blogowania jaka miała miejsce. Blog to są moje hobby, dodatkowe zajęcie poza szkołą, przyjemność i dodatek do życia. Nie mogę stawiać go ponad rodzinę, przyjaciół czy szkołę. Czasem jedna rzecz musi zejść niżej. Nie ukrywam, że w szkole miałam masę różnych rzeczy jak każdy, ale to nie był problem. Prawie każdy weekend spędzałam poza domem, ale to się nie zmieni, bo nadal każda sobotę będę w innym miejscu Polski i to też nie był główny problem.



Jednak głównym problemem była niechęć. Nie miałam sił ani chęci żeby zrobić cokolwiek związanego z blogiem. Nie miałam ochoty wychodzić na zdjęcia ani myśleć o czym napisać. Po kilku takich dniach zastanowiłam się nad tym głębiej i stwierdziłam, że nic nie zdziałam z przymusu i nic nie będzie byle jak. Muszę zawsze mieć masę pomysłów i wszystko dopracowane na ostatni guzik. 

A teraz z początkiem miesiąca wracam z nowa motywacją i masą pomysłów i życzę wam miłego dnia, a ja już jutro wyjeżdżam do Łodzi. :)

Przypominam też o moim:
Instgramie:natuu16 KLIK
Snapchat:natak1998



You Might Also Like

15 komentarze

  1. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna szata graficzna bloga i ciekawy post :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie że do nas wróciłaś.
    Udanego wyjazdu życzę! Piękne zdjęcia ! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://liikeeme.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja Cię zainteresuje , daj znać :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, zeby takich przerw nie było :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za wszystkie Twoje zajęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również miewam przerwy od prowadzenia bloga. Niestety matura zbliża się wielkimi krokami,a tak jak piszesz powyżej "niektóre rzeczy muszą zejść niżej". Powodzenia w dalszym blogowaniu. :*

    Będzie mi niezmiernie miło jeśli poklikasz w linki gdyż staram się o nowe współprace. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/04/czesc-wszystkim-dzisiaj-przychodze-do.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem przerwy są potrzebne :)

    kayett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Tobie abyś miała więcej chęci w prowadzeniu bloga, wiem że czasem bywa ciężko i znika się na jakiś czas bo ja również tak mam ale myślę, że dasz radę.
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny blog :)
    Zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/2016/04/paletka-naked-basic-2-od-urban-decay.html

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy czasem ma takie chwile, gdy nic mu się nie chce ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. MM cudowna sesja <3
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie jakby "wypalenie zawodowe", czasami trzeba zrobić sobie przerwę w pasji, ważne by nie robić niczego na siłę, bo to powoduję tylko niechęć.

    OdpowiedzUsuń

Subscribe