Czy to Natuu?

19:06

Tak tak wiem, możecie sobie myśleć różne rzeczy. Pojawiłam się na moment i nagle pustki, cicho i brak postów bez żadnego pożegnania. I teraz przyznaje się, że problemem tu nie była niechęć. Pewnego dnia usidłam żeby coś napisać i totalny brak zapału, pomysłów. Nie chciało mi się tworzyć nic związanego z blogiem, już mnie to nie kręciło.Wybrałam znajomych, wyjazdy, zabawę. Między czasie wydarzyło się tak dużo rzeczy, i nie tylko tych dobrych, chociaż bez wahania mogę powiedzieć, że najlepszym miesiącem był czerwiec. Same pozytywne rzeczy. 



Jakiś czas temu dużo osób zaczęło pytać co z blogiem, a ja odpowiadałam, że to koniec i już go nie ma. Później zaczęłam myśleć ile mi to sprawiało radości, wychodzenie na zdjęcia, przerabianie ich, wymyślanie tematów do posta, czekanie na efekt końcowy i reakcje innych ludzi w komentarzach. Blog to jest jednak coś co chciałam robić zawsze, pasja, która jest ze mną od 2013 roku i tak naprawdę chyba nigdy nie zniknie, mimo tego co by się nie działo. Jedynie co się zmieni to brak filmów, mniej postów z urodą, a większość to  stylizacje i przemyślenia.



Jeszcze kiedy ostatnio po tak długim czasie wyszłam na zdjęcia nic kompletnie nic mi nie pasowało, wszystko wychodziło na przekór temu co zaplanowałam i wtedy się rozpłakałam, nie wiedziałam czy chce zacząć jeszcze raz, ale teraz wiem, że to była tylko zła chwila, bo dziś było tak jak planowałam...a może i lepiej :)

Znajdziecie mnie na:
Snapchat:natak1998
Instagran:natuu16

Na końcu mam nadzieję, że ci co byli są nadal, ja jestem taka sama jak byłam. 
Buźki, Natuu.








You Might Also Like

10 komentarze

  1. Cudne zdjęcia i świetnie wyglądasz <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że pomału wracasz, ja na cb czekałam!! Też tak miałam ale to z czasem mija. :*
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również miewałam swoje małe "załamania", nie zawsze ciągnie nas do blogowania. Czasem warto jest dać sobie przerwę, chwilę wytchnienia. Ja bloguję od 2009r, zaczynałam dodając posty dla siebie. Mimo że miałam wielee przerw to nie wyobrażam sobie nie blogować.
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękne zdjęcia! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, ze jesteś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. CZasem każdy tak ma, ważne, aby potem wracać. Zdjęcia są dowodem na to, ze warto. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanie bloga naprawde staje sie pasją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega tu u ciebie, na pewno jeszcze nie raz wpadnę! ♥ Po za tym ciekawie piszesz i cudoowny wygląd <3

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każdy potrzebuje czasami takiej przerwy, aby móc wrócić z nową energią, zapałem i pomysłami. :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe