mass of impressions

20:30


Po 1,5 tygodnia pojawiam się z bardzo dobrym humorem, który szybko nie minie. Mój pobyt nad morzem dobiegł końca w piątek rano kiedy wsiadałam do pociągu w Koszalinie. Pojechałam tam z zamiarem opalenia się chociaż trochę, ale no cóż przeliczyłam się. Czwartego dnia na plaży poleżałam zbyt długo i dostałam lekkiego poparzenia skóry, prze co kolejny dzień leżałam również, ale już w domku. Z internetem było tam bardzo słabo, jedyne co mogłam zrobić do przerobić zdjęcia i nagrać kilka snapów. Zwiedziłam też kilka małych miejscowości w okolicy i nie odpuściłam zachodu słońca. Podsumowując to było fajnie odpocząć w ciszy i poznać kilka nowych osób.




Wczoraj byłam też pierwszy raz na Festiwalu Kolorów i dla mnie to było coś mega. Jest to kolejny dzień, którego długo nie zapomnę. Poszłam tam bardziej ze względu na moich znajomych, bo występowali; może kojarzycie Olivia Fok i Artur Strączek. Przysięgam, że mogłabym ich słucham godzinami na żywo i mega się cieszę, że los tak dał, że mogliśmy się poznać. 







You Might Also Like

20 komentarze

  1. Na festiwalu kolorów jeszcze nie byłam, ale bardzo chciałabym się wybrać. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że wyjazd Ci się udał i ze morze Ci się spodobało :) Szkoda, ze sie sparzylas, ale czesto to skontrolować.../Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te buty ;) zazdroszcze dobregohumoru, u mnie od paru dni jest fstalnie z tym... Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka bielutka cera też jest bardzo ładna! :D Zazdroszczę festiwalu kolorów! Musiało być świetniee♥

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  5. Butki fajne :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że masz dobry humor :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie

    dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być super!
    Świetne buty ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! <3
    Na festiwal kolorów z chęcią bym się wybrała, tylko szkoda, że u mnie w okolicy nie są organizowane.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz, a buty świetne. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie napisane, podoba mi się! Obserwuję ♥ Będę częściej wpadać :)
    Pozdrawiam ;))))))
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym kiedyś jechać na festiwal kolorów :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się nie mogę opalić :). Chociaż u mnie głównym powodem jest brak słońca :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty :)
    https://biebxxuh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam festiwal kolorów ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw idealny na co dzień! na festiwalu kolorów byłam rok temu ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny, prosty i wygodny zestaw;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz ;* super bluzeczka ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Subscribe