holiday taste

14:48



Kiedy słyszę słowo ,,wakacje,, od razu kojarzy mi się z odpoczynkiem, wolnością. Część osób 
spędza je w sposób siedzenia do rana, a spania do południa. Nie ukrywam, bo czasem i mi się to zdarza, jednak wolę drugą wersję, która składa się z długiego siedzenia na plaży czy nad jeziorem z przyjaciółmi, muzyka w tle, a w ręce zimna lemoniada. W czasie wakacji uwielbiam wyjeżdżać, a szczególnie teraz kiedy się przekonałam do pociągów. Już w sobotę czeka mnie rodzinna podróż nad morze, a w piątek trzynastogodzinny powrót pociągiem. Kolejny wyjazd mam już w sierpniu tym razem na kilka dni z przyjaciółką udaję się do stolicy na koncert Rihanny. Wakacje kojarzą się też z wszystkimi smakami lodów, zapachem kremu do opalania czy mniej przyjemną rzeczą, którą są komary. Jest to również czas grillowania, wychodzenia na rower i jedzenia śniadania na tarasie. Podsumowując:wakacje to czas kiedy nie myślimy o problemach, oddajemy się wolności i zabawie z uśmiechem na twarzy. 

A wy jak spędzacie te wakacje? 









You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja byłam już na kolonii we Wrocławiu i planuje jakis weekendowy wyjazd nad morze...:) wakacje to zdecydowanie czas wolności i spokoju.

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Morze, koncert Rihanny.. Można tylko pozazdrościć. Życzę Ci udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka fajna :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie! Ja obecnie jestem u chłopaka na tydzień <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wakacji nie mam, bo pracuję, ale w wolnych chwilach tez wolę poleniuchować z książką w ręku, niż imprezować itp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zamiar po prostu wykorzystać te wakacje w 100%, żeby we wrześniu nie mówić "mogłam jeszcze zrobić to i to..." :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, ze bedziesz mic cudowne wakacje ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna lokalizacja, można wiedzieć gdzie robiłaś zdjecia?

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wolę drugą wersję, ale czasem moje lenistwo wygrywa :)
    Ps. Świetnie wyglądasz!

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wakacji już nie mam;p etap szkoły dawno za mną;d świetny zestaw ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę koncertu, ja byłam na kilka dni w Wiedniu, ale może gdzieś jeszcze pojadę :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja spedzalam je w Polsce, Grecji, teraz w Niemczech, za kilka dni znowu w Polsce i wracam do Norwegii :)

    http://veronicas-veronicass.blogspot.de/

    + Potrzebuje pomocy w zmianie wyglądu bloga! Ktoś chętny? :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe