holiday madness

12:00


Już połowa wakacji za nami, więc pora zadać sobie małe pytanie: Ile zaplanowanych rzeczy zrobiłaś od początku wolnego? 

Od jakiegoś czasu mam zasadę, że w wakacje robię wszystko to czego bym w ciągu roku nie miała czasu zrobić. Zaczynając od zwykłych spotkań ze znajomymi, po ekstremalne działania. Nie w każdy dzień wychodzę z domu, bo lubię poleżeć do 14, potem zjeść dobre śniadanie dopiero i oglądać serial do końca dnia. Każdy dzień chcę wykorzystać, aby potem nie wracać myślami: ,,O nie kolejny dzień stracony".




Kilka dni temu poczułam co to prawdziwy spontan. Razem z przyjaciółką podczas przejażdżki na rowerach poznałyśmy całkiem obcego chłopaka, który jeździł motorem, wiec czemu nie same chciałyśmy, aby nas przewiózł na nim i w ten o to sposób pokonałam strach i zażyłam odrobinę adrenaliny. Po tak krótkim czasie wakacji brakłoby mi placów u ręki, żeby wymienić co udało mi się zrobić, a jeszcze tyle samo przed nami. Nie pozwólcie, by reszta czasu gdzieś znikła i sprawcie, aby te wakacje zostały w waszej pamięci na długo.





takie rzeczy też się dzieją podczas sesji haha






You Might Also Like

32 komentarze

  1. Korzystaj z wakacji i baw sie dobrze ! :* ja spełniam swoje życiowe cele ;)
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie na blogu
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post, bardzo fajny pomysł
    obserwuje :)
    blogmarinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hhaha zycie na spontanie jest najlepsze :) super sesja xox
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obiecałam sobie, że spędzę je w miarę możliwości aktywnie i spontanicznie. Wszystko idzie zgodne z planem. ;)
    Śliczne zdjęcia.

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stylówki!
    Świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas szybko leci :/
    Równiez chcę wykorzystac wakacje jak najlepiej <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja swój miesiąc wakacji opisałam w najnowszym poście na blogu, więc zapraszam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu stylizacje, totalnie mój styl :)
    Koszula jest świetna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie, baaardzo klimatyczny zestaw ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygladasz! Fajna koszula!!!
    Thanks for sharing. Have a lovely day!
    Dominica from www.its-dominica.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. ja staram sie w pełni wykorzystać te wakacje. Śliczne zdjęcia :)
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Staram się jak najlepiej spędzać czas w te wakacje.Jednak pogoda na to nie pozwala ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądasz!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie te wakacje są najlepsze w całym moim życiu :3 udało mi się tyle planów już spełnić, wiele wyjazdów, jednak siedzenia w domu tez nie braknie
    Będzie mi miło jeśli do mnie wpadniesz lifebypaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ze swoich zaplanowanych rzeczy zrobiłam już sporo, a teraz zamierzam przynajmniej przez połowe tego upalnego sierpnia odpocząć i poleniuchować!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. ja w pełni staram się wykorzystać wakacje !Śliczne zdjęcia <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także staram się każdy dzień wykorzystać :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to zapraszam :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja ;)
    http://violastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na spontanie wszystko wychodzi najlepiej bo planowane zdarzenia czesto nie wypalaja lub nie do końca sie zgadzaja. :)
    Fajna klimatyczna sesja! :)

    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie że tak aktywnie spędzasz wakacje i wiele działasz :) im więcej spontanicznych akcji tym lepsze wspomnienia :) fantastyczne zdjęcia, wyglądasz super!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami naprawdę warto się przełamać i zacząć żyć tak na 100% :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. Wakacje mijają stanowczo za szybko! :D Też boję się motorów ;)

    xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja takze staram sie wykorzystywac dobrze wakacje ;3 ale wiesz jak to wychodzi w praktyce :D

    obserwuje kochana <3 mam nadzieje na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny look, super buty. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe