back school

19:15


Mam wrażenie, że te wakacji minęły najszybciej jak tylko mogły. Nadal czuję jakby to był pierwszy czy drugi tydzień lipca. Zauważmy, że to co najlepsze kończy się najszybciej, jednak ja nie będę płakać z tego powodu, bo czekają na mnie kolejne niesamowite wydarzenia. Jeszcze w tym tygodniu wybieram się na dwa koncerty, za 33 dni znajdę się w Hiszpanii, a za 74 dni będę świętować moje osiemnaste urodziny, a zaraz po nich pojadę na koncert Justina Biebera i w ten oto sposób minie mi kolejne trzy miesiące. 



Wracając do tematu szkoły...ona nie zniknie nam w magiczny sposób,nie spali się. Znajdźmy pozytywy takie jakie spotkanie się po dwóch miesiącach z wieloma znajomymi. Kilka godzin lekcyjnych zacznie nam mijać szybko, a kiedy będziemy w domu znów będziemy wiedzieć co się dzieje na świecie, na wszystkich grupach na Facebook-u. Od tego roku szkolnego nie zamierzam narzekać i szukać minusów, bo to tylko marnowanie czasu!





You Might Also Like

16 komentarze

  1. Wyjazd do Hiszpanii brzmi bardzo obiecująco! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy te wakacje zleciały?.. :C

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę koncertu Justina ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mam zamiaru narzekać, w końcu to ostatni rok w liceum :) zazdroszczę koncertu Justina :3

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościć wyjazdów. Jak sobie pomyślę, że czeka mnie klasa maturalna i mnóstwo nauki to nie potrafię dostrzec żadnych plusów haha

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczysz, jak to zleci do 18 i koncertu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miłej podróży, a stylizacja bardzo fajna :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hiszpania moje marzenia *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pieknie wygladasz! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Subscribe