Hiszpania 2016

17:27

Kiedy w Polsce jest 10 stopni tym czasem u mnie ponad 20. Od ponad 2 tygodni jestem na praktykach w Hiszpanii stąd ten brak postów. Nie mam zbyt możliwość zrobienia tu jakichkolwiek zdjęć, więc pozostawię was z mała mieszanką. Do Polski wracam już w sobotę i od razu wybieram się na sesję. Przez ten czas mieszkam w miasteczku Ubeda, którego zdążyłam już poznać wszystkie zakątki. Odwiedziłam też pobliskie miasteczko Baeza i jedno miasto położone dalej-Malaga, gdzie byłam na plaży oraz nie obeszło się bez zakupów w Primarku. Podczas pobytu w Ubedzie trafiłam na  ich święto nazywane Feria, a dzięki temu poznałam ich tradycję. Co do praktyk odbywam je w lokalnej gazecie, zajmując się głównie wybieraniem zdjęć, przerabianiem ich oraz tworzeniem katalogu. Po tym czasie mogę stwierdzić, że do Hiszpanii wrócę na pewno, jest to jedno z piękniejszych miejsc w Europie.
















You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ale piękne zdjęcia :D Musiało być super, Hiszpania to piękne miejsce:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam, ale ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu! Mam nadzieję, że będę miała okazję tam kiedyś pojechać.

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jechać do Hiszpanii w tym roku, jednak ostatecznie padło na Bułgarię :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Hiszpanii :( Śliczne zdjęcia ;)
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia!

    http://www.strong-power.pl
    jeśli ci się spodoba skomentuj,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe