it's time to change

22:51


W ten o to sposób kończy się moja ponad miesięczna przerwa od szkoły, która nie mam pojęcia kiedy minęła. Może jest to spowodowane milionem spraw na głowie zaczynających się od wyjazdów, po moje 18-naste urodziny, kończące się na kolejnych wyjazdach. Ciągle czekają na mnie nowe zmiany i decyzję, które mimo woli muszę podjąć, bo nikt tego za mnie nie zrobi. Za zwyczaj jest tak, że one nas przerażają, ale czy tak musi być? 






Popatrzy ma to z perspektywy, że jedna zmiana może dać nam możliwość drugiej, później kolejna i kolejna aż to będzie nasz nowy początek. Wiemy, że nie wszystkie podjęte decyzję będą właściwymi, co też nie oznacza, że złymi. Wszystko wyjdzie z czasem. Priorytetem jest ruszenie przed siebie, a nie stanie w miejscu. Sama się o tym przekonałam, aby poznawać nowe miejsca, nowe możliwości, bo nie wiemy co przyniesie dzień. Czasem trzeba poddać się emocjom, adrenalinie. Nie ma czasu na marnowanie życia. Jeśli nie lubimy czegoś-zmieńmy to zaczynając od drobnostek!











You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo fajnie wyglądasz ;-) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne zdjęcia <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że te zdjęcia takie ładne wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, luźna stylizacja!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/10/zara-larsson-aint-my.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Piękne zdjęcia ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niektórzy za bardzo przywykli do tego stanu rzeczy w jakim tkwią i boją się ruszać naprzód. trochę przykre, ale tak naprawdę każdy ma swoje życie i swoje decyzje. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. Idealna do szkoły i taka na luzie :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się, że mają w sobie tak dużo światła! :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia kochana! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne zdjęcia! *o*

    Zajrzyj do mnie i otrzymaj zegarek za darmo:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądrze napisane :) ile ja dałabym za takie myślenie haha. Zestaw fajny, uwielbiam proste połączenia a converse są niezastąpione!


    ps. dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Subscribe